Autor Wątek: Synchronizacja i lagi na kasach.  (Przeczytany 11512 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline psz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.48
Synchronizacja i lagi na kasach.
« dnia: Listopad 24, 2015, 10:01:04 »
Witam

Subiekt GT 1.40 + Sprint 2

Podczas synchronizacji towarów na kasach przestaje działać wyszukiwanie po kodzie kreskowym wpisywanym "z palca".
Jeśli czytamy kod czytnikiem to towar zostaje znaleziony. Jeśli wpisujemy ten sam kod z klawiatury - chwilę trwa wyszukiwanie i towar nie zostaje znaleziony.
Na 100% dzieje się to podczas synchronizacji towarów. Podczas innych synchronizacji nie zauważyłem problemu. 
Spotkał się ktoś z tym problemem?


Offline urwis

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Warto pytać ale też warto próbować samemu;-)
  • Wersja programu: Subiekt GT najnowsze wersje + Sprint 2 najnowsze wersje
Odp: Synchronizacja i lagi na kasach.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2016, 12:37:16 »
Z synchronizacją tak niestety chyba jest. Podczas synchronizacji towarów komputer na którym mam Sprinta 2 (Core 2 Duo, Win7, 4GB RAM) też laguje, przez kilkadziesiąt sekund (w zależności od ilości towarów) w ogóle nie można sprzedawać. Powinno to się odbywać w tle ale niestety mocno obciąża Sprinta i tak to niestety wygląda.
Urwis

Offline marcink

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 362
  • Reputacja +49/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT , Sprint
Odp: Synchronizacja i lagi na kasach.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2016, 18:04:14 »
Sprawdźcie najnowszą wersje:

Cytuj
Wersja 2.01 SP1 - 27/01/2016

Poprawiono wydajność synchronizacji danych towarów. Poprawka jest widoczna szczególnie dla danych, w których towary mają wiele dodatkowych kodów kreskowych.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Synchronizacja i lagi na kasach.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2016, 18:04:14 »