Forum Użytkownikow Subiekt GT

Programy satelitarne => Subiekt Sprint / Sprint2 => Wątek zaczęty przez: Slawo w Listopad 02, 2015, 12:41:38

Tytuł: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: Slawo w Listopad 02, 2015, 12:41:38
Witam

Posiadam Subiekta w wersji 1.40. Zainstalowałem Sprint2. Wszystko wydaje się być dobrze ustawione niestety podczas proby synchronizacji wyskakuje błąd "W systemie są złe ustawienia regionalne (dla Systemu Handlowego wymagane jest ustawienie języka polskiego)" - błąd dotyczy synchronizacji kontrahentów i stanów magazynowych. Znalazłem gdzieś na forum zblizony problem jednak zmieniałem ustawienia regionalne i powracałem do polskich kilkukrotnie i niestety nie działa nadal. Może ktoś spotkał sie z podobnym problemem gdyż konczą mi się powoli pomysły dlaczego to nie działa. Z góry Dziękuję.
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Listopad 02, 2015, 22:01:55
Nie działa, gdyż zgodnie z komunikatem zapewne nie ustawiłeś poprawnych ustawień regionalnych... Upewnij się, że ustawienia są poprawne dla konta, na którym działa usługa synchronizacji.
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: lubito w Grudzień 07, 2015, 16:51:45
Witam,

Mam ten sam problem: "W systemie są złe ustawienia regionalne (dla Systemu Handlowego wymagane jest ustawienie języka polskiego)". Dodam, że mamy sprinta 2 w pięciu sklepach - w czterech wszystko działa poprawnie, a na jednym (najnowszym) wyskakuje mi właśnie taki komunikat. Kombinowałem z ustawieniami regionalnymi, ale nie przynosi to efektu. Czy Waszym zdaniem chodzi o ustawienia na komputerze w centrali czy na komputerze na oddziale?

Pozdrawiam,
Anna
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 07, 2015, 20:20:41
Problem jest na komputerze, na którym jest uruchamiany program.
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: lubito w Grudzień 08, 2015, 13:55:59
Mam nadzieję, że format i nowa instalacja całego subiekta pomoże :)
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 08, 2015, 16:08:56
Mam nadzieję, że format i nowa instalacja całego subiekta pomoże :)

Wybór sposobu rozwiązania problemu należy do Ciebie.
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: lubito w Grudzień 09, 2015, 15:03:57
Jestem po formacie - nic nie pomogło. W dalszym ciągu wyświetla ten sam błąd: "W systemie są złe ustawienia regionalne (dla Systemu Handlowego wymagane jest ustawienie języka polskiego)." Co ciekawe System Handlowy SubiektGT uruchamia się i pracuje bez problemu.
Ma ktoś pomysł? Ewentualnie czy ktoś odpłatnie jest w stanie usunąć mi ten błąd? - mój email: biuro@lubito.net

Pozdrawiam,
Anna
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Grudzień 09, 2015, 15:42:14
Sprawdź jak masz ustawioną Datę krótką, powinno być rrrr mm dd.
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: lubito w Grudzień 10, 2015, 08:13:17
Bardzo dziękuję dkozlowskiemu za przydatne podpowiedzi:
"Problem jest na komputerze, na którym jest uruchamiany program."
"Wybór sposobu rozwiązania problemu należy do Ciebie."
Pan Wujek Dobra Rada - po co to piszesz? żeby sobie postów nabić?

1. Jeżeli nie znasz odpowiedzi to nie piszesz nic - szanujmy czas swój i innych;
2. Jeżeli znasz odpowiedź, ale chcesz na tym zarobić to piszesz: "Znam rozwiązanie Twojego problemu, ale w związku z tym że to moja praca to muszę Cię skasować XXX zł."
3. Jeżeli znasz odpowiedź i chcesz się nią podzielić za darmo to piszesz: "Czasami ustawień regionalnych nie da zmienić się poprawnie za pomocą Panelu sterowania. Trzeba wtedy edytować rejestr i zmienić w ścieżce: HKEY_USERS \ <wszystkie gałęzie> \ Control Panel \ International wartość "Locale" na "00000415", a także w ścieżce HKEY_CURRENT_USER \ Control Panel \ International wartość "Locale" na "00000415";

Wszystkim życzę miłego dnia,
Anna


Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 10, 2015, 10:41:13
Bardzo dziękuję dkozlowskiemu za przydatne podpowiedzi:
"Problem jest na komputerze, na którym jest uruchamiany program."
"Wybór sposobu rozwiązania problemu należy do Ciebie."
Pan Wujek Dobra Rada - po co to piszesz? żeby sobie postów nabić?

Chciałem pomóc, ale jak widać nie dotarły moje wielokrotne wypowiedzi, że nie wszystkie problemy można rozwiązać przez forum. Gdybyś spróbowała pomóc innym, zamiast jedynie oczekiwać pomocy od innych to wtedy nie pisałabyś takich rzeczy, ale przecież tak łatwo jest się wypowiadać na tematy, o których nic się nie wie.

1. Jeżeli nie znasz odpowiedzi to nie piszesz nic - szanujmy czas swój i innych;

Wskazałem przyczynę problemu i ją podałem.

2. Jeżeli znasz odpowiedź, ale chcesz na tym zarobić to piszesz: "Znam rozwiązanie Twojego problemu, ale w związku z tym że to moja praca to muszę Cię skasować XXX zł."

Nie chciałem na tym zarobić i nie narzucam się nikomu na forum, a jak widać nie byłaś zainteresowana skoro do nikogo się nie zgłosiłaś.

3. Jeżeli znasz odpowiedź i chcesz się nią podzielić za darmo to piszesz: "Czasami ustawień regionalnych nie da zmienić się poprawnie za pomocą Panelu sterowania. Trzeba wtedy edytować rejestr i zmienić w ścieżce: HKEY_USERS \ <wszystkie gałęzie> \ Control Panel \ International wartość "Locale" na "00000415", a także w ścieżce HKEY_CURRENT_USER \ Control Panel \ International wartość "Locale" na "00000415";

Nigdy nie miałem potrzeby edytować rejestru, zawsze wystarczały zmiany w panelu sterownia.
Tytuł: Odp: Błąd synchronizacji stanów magazynowych Sprint2
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 10, 2015, 16:23:35
Nie działa, gdyż zgodnie z komunikatem zapewne nie ustawiłeś poprawnych ustawień regionalnych... Upewnij się, że ustawienia są poprawne dla konta, na którym działa usługa synchronizacji.

Mam nadzieję, że format i nowa instalacja całego subiekta pomoże :)

Wybór sposobu rozwiązania problemu należy do Ciebie.

Jestem po formacie - nic nie pomogło.

Dopiero zauważyłem... Próbujesz zajmować się rzeczami, na których się nie znasz, NIE skorzystałaś z moich podpowiedzi, NIE napisałaś, że nie potrafisz zmienić ustawień regionalnych dla innych kont za pomocą panelu sterownia (nie posiadam "nadprzyrodzonych" mocy i nie wiem czy ktoś nie potrafi zrobić prostej czynności, czy jednak jest inny problem), zamiast kilku kliknięć myszką wybrałaś ponowną instalację systemu operacyjnego i wobec tego wszystkiego twierdzisz, że to moje wypowiedzi są nierzeczowe i do tego moje wypowiedzi Ci zaszkodziły :o Jeśli chcesz próbować oceniać innych to najpierw dobrze przyjrzyj się samej sobie...