Autor Wątek: Bład z bazy danych po zamknięciu paragonu  (Przeczytany 16287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Merom

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Bład z bazy danych po zamknięciu paragonu
« dnia: Październik 01, 2018, 11:52:09 »
Witam,

mamy dziwny problem z instalacją jednostanowiskową.


Na komputerze typu POS zainstalowany Windows 7 PRO z SQL 2014 R2 Subiekt sprint 2. Podłączona waga, drukarka fiskalna Novitus HD oraz skaner kodów.


- program potrafi pracować 3-4 godziny sprawnie i szybko, a czasem po zamknięciu paragonu i wydrukowania, przy próbie otwarcia nowego paragonu wywala błąd bazy danych. Niby potem wszystko działa, ale subiekt nie odbiera informacji z wagi.

- pomaga zamknięcie programu i otwarcie go ponownie - kłopotliwe rozwiązanie - sklep spożywczy z ciągłą obsługą.

Pozdrawiam

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Bład z bazy danych po zamknięciu paragonu
« dnia: Październik 01, 2018, 11:52:09 »