Forum Użytkownikow Subiekt GT

Programy satelitarne => Subiekt Sprint / Sprint2 => Wątek zaczęty przez: sklepsportowy w Luty 22, 2018, 11:32:41

Tytuł: Praca zdalna
Wiadomość wysłana przez: sklepsportowy w Luty 22, 2018, 11:32:41
Witam.
Mam pytanie odnośnie pracy zdalnej programu Subiekt Sprint 2 z Subiektem GT. Mam serwer, na którym jest zainstalowany Subiekt GT w wersji serwerowej i jest połączony przez VPN z komputerem klienckim, na którym chcę zainstalować Subiekta Sprint. Podczas instalacji wyświetla się komunikat "Błąd połączenia z bazą danych". Moje pytanie jest następujące: Czy jest możliwość instalacji Sprinta połączonego przez VPN z serwerem, czy trzeba zainstalować Subiekta GT w wersji serwerowej na komputerze klienckim ? W załączniku przesyłam błąd.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Praca zdalna
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Luty 22, 2018, 17:21:17
Witam.
Mam pytanie odnośnie pracy zdalnej programu Subiekt Sprint 2 z Subiektem GT. Mam serwer, na którym jest zainstalowany Subiekt GT w wersji serwerowej i jest połączony przez VPN z komputerem klienckim, na którym chcę zainstalować Subiekta Sprint. Podczas instalacji wyświetla się komunikat "Błąd połączenia z bazą danych". Moje pytanie jest następujące: Czy jest możliwość instalacji Sprinta połączonego przez VPN z serwerem, czy trzeba zainstalować Subiekta GT w wersji serwerowej na komputerze klienckim ? W załączniku przesyłam błąd.

Pozdrawiam
Uważam, że komunikat jest bardzo czytelny i podaje przyczynę. Pozostaje ją wyeliminować.
Tytuł: Odp: Praca zdalna
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Luty 22, 2018, 17:26:12
Próbowałeś połączyć się po IP a nie po nazwie?
Tytuł: Odp: Praca zdalna
Wiadomość wysłana przez: sklepsportowy w Luty 23, 2018, 07:37:30
Próbowałeś połączyć się po IP a nie po nazwie?

birds22 tak, testowałem dwa połączenia po nazwie i po i IP. Już sobie poradziłem, problem był w zablokowanym porcie na serwerze i Firewall nie przepuszczał programu.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam