Autor Wątek: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych  (Przeczytany 13045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline konradk28

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO PRO
Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« dnia: Luty 12, 2016, 20:57:08 »
Witam,
Mam problem, Sprint przy wyłączonym serwerze nie łączy się z bazą danych, a gdy jest włączony nie ma żadnego problemu, jak to poprawnie skonfigurować?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2016, 22:41:31 »
Dobrze zrozumiałem, wyłączasz serwer i dziwisz się, że nie możesz się do niego podłączyć :o
Daniel, Białystok.

Offline konradk28

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO PRO
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2016, 23:40:05 »
Serwer mam w biurze z Subiektem GT, Sprinta mam na stanowisku kasowym. Ostatnio musiałem sformatować dysk na stanowisku kasowym i zainstalować od nowa. Wcześniej Sprint działał bez konieczności włączania komputera w biurze na którym jest serwer, po nowej instalacji niestety nie odnajduje bazy danych. wcześniej nie było takiego problemu. Pracownicy włączali stanowisko ze Sprintem i działał.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2016, 23:50:20 »
No ciekawa opowieść tylko nie napisałeś najważniejszego - gdzie masz serwer Sprinta ?
Daniel, Białystok.

Offline konradk28

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO PRO
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 12, 2016, 23:58:14 »
W biurze. Na stanowisku ze Sprintem zainstalowałem Subiekta GT w wersji klienta, może powinienem zainstalować wersję serwerową? 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2016, 00:09:40 »
W biurze.

Czyli dobrze zrozumiałem za pierwszym razem...

Na stanowisku ze Sprintem zainstalowałem Subiekta GT w wersji klienta, może powinienem zainstalować wersję serwerową?

Należało zainstalować lokalny serwer SQL dla Sprinta, możesz wykorzystać do tego instalację serwerową GT.
Daniel, Białystok.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 13, 2016, 00:09:42 »
Noe chodzi o to czy w biurze czy na strychu  ;), tylko o to na którym komputerze.
Piszesz że zainstalowałeś Sprinta,  fajnie,  cieszymy się,  ale gdzie jest serwer SQL,  na którym jest baza Sprinta?
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline konradk28

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO PRO
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 13, 2016, 00:14:51 »
Czyli na stanowisku kasowym (tam gdzie sprint),zainstalować Subiekta GT w wersji serwerowej, dobrze rozumiem?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 13, 2016, 00:27:48 »
Tak.
Daniel, Białystok.

Offline konradk28

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: NEXO PRO
Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 13, 2016, 09:15:33 »
I jak teraz skonfigurować Sprinta aby działał bez konieczności uruchamiania serwera zewnętrznego, mógłby ktoś poinstruować krok po kroku jak to zrobić?
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2016, 10:25:27 wysłana przez konradk28 »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt Sprint nie łączy się z bazą danych
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 13, 2016, 09:15:33 »