po wdrozeniu mam problem z synchronizacją stanów tak jak juz kiedys ktos tutaj miał. Co jest tego przyczyną??
Jeżeli rzeczywiście było to wdrożenie to nie powinno być takich problemów.
Synchronizacja Sprinta wykorzystuje Sferę, po prostu podczas zapisu danych jest ona na moment aktywowana lub zwiększa się liczba dostępnych licencji.
Co do problemu może być tak, że z Subiekta korzysta maksymalna liczba userów (wykupionych licencji) i dlatego synchronizator nie może przy pomocy Sfery się zalogować.
W standardzie dostaje się licencje na 3 jednoczesne połączenia.
Sprawdź jeszcze o co chodzi z tymi użytkownikami jak w komunikacie.
drugi temat to jak w sprncie wystawic fv gdyz po nacisnieciu wyskakuje komunikat ze fakturę mozna wystawic dla klienta indywidualnego. Nie bardzo rozumiem. doadaje zrzut błedu synchronizacji.
Naciśnieciu gdzie?
Próbowałeś najpierw zmienić kontrahenta, a później typ dokumentu?