Autor Wątek: Subiekt Sprint 2- Nie wprowadzono danych połączenia do systemu zewnętrznego.  (Przeczytany 10610 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karolbear

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37
Witam użytkowników forum, napotkałem problem z którym nie mogę sobie poradzić. Może ktoś z bardziej doświadczonych spotkał się już z tym błędem. W aplikacji Menedżer synchronizacji po próbie wybrania dodanego sklepu i uruchomienia synchronizcji po raz pierwszy wyskakuje błąd: Wystąpił nieobsługiwany wyjątek w aplikacji.... Nie wprowadzono danych połączenia do systemu zewnętrznego. Uzupełnij brakujące dane. Screen poniżej  :o

Offline karolbear

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37
Odp: Subiekt Sprint 2- Nie wprowadzono danych połączenia do systemu zewnętrznego.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2015, 13:14:24 »
W statusie usługi znalazłem również taki komunikat : załączam screen

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Subiekt Sprint 2- Nie wprowadzono danych połączenia do systemu zewnętrznego.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2015, 15:42:17 »
Czy parametry o których mowa w komunikatach są poprawne ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Subiekt Sprint 2- Nie wprowadzono danych połączenia do systemu zewnętrznego.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2015, 15:42:17 »