Na wstępie chciałbym się przywitać ze wszystkimi, gdyż jestem nowy na tym forum - Witam wszystkich forumowiczów
Niedawno przeszedłem w firmie ze starego biosowego subiekta na nowego którego staram się nauczyć, nie jest łatwo bo starego znałem jak własną kieszeń a w tym nowym jest po prostu inaczej.
Problem z jakim do was przychodzę jest następujący (oczywiście szukałem na forum czy nie ma jakiegoś rozwiązania, ale niestety nic nie znalazłem). na początku po migracji wszystko grało nie było żadnego problemu, niestety parę dni temu musiałem zmienić kod kreskowy w jednym z produktów co w nowym subiekcie nie jest takie proste, więc na forum wyczytałem że trzeba znieść synchronizm z produktu (ja niestety zniosłem go zz wszystkich w kasiarzu) po zmianie przesłałem produkt do kasy i wszystko grało aż do odbioru sprzedaży z kasy. Okazało się że produktów nie można odebrać gdyż nie ma takich w programie (błąd 311). Nic nie dało włączenie mechanizmu synchronizacji ani ponowne przesłanie wszystkich towarów. jedyne co mogę zrobić to wejść w kasiarzu konfiguracja/zarządzanie synchronizmem/nadaj synchronizm odszukać towary które uniemożliwiały odbiór z kasy i dodać im synchronizm.
Problem w tym że nie mogę zaznaczyć wszystkich towarów żeby się wszystko zsynchronizowało to raz a dwa to nie wiem dlaczego niektóre towary są zsynchronizowane a niektóre nie.
Proszę o pomoc z moim problemem, na razie mam łatwo w mojej branży jest sezon martwy i na kasie mam sprzedaż rzędu parunastu produktów dziennie i nie ma problemu ale za miesiąc będzie ich dużo więcej