Autor Wątek: "Nadaj Synchronizm" - problem z odbiorem sprzedaży  (Przeczytany 6447 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eogrod

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: gt 1.42 SP2 HF2
"Nadaj Synchronizm" - problem z odbiorem sprzedaży
« dnia: Marzec 16, 2016, 10:23:38 »
Na wstępie chciałbym się przywitać ze wszystkimi, gdyż jestem nowy na tym forum - Witam wszystkich forumowiczów  :)

Niedawno przeszedłem w firmie ze starego biosowego subiekta na nowego którego staram się nauczyć, nie jest łatwo bo starego znałem jak własną kieszeń a w tym nowym jest po prostu inaczej.

Problem z jakim do was przychodzę jest następujący (oczywiście szukałem na forum czy nie ma jakiegoś rozwiązania, ale niestety nic nie znalazłem). na początku po migracji wszystko grało nie było żadnego problemu, niestety parę dni temu musiałem zmienić kod kreskowy w jednym z produktów co w nowym subiekcie nie jest takie proste, więc na forum wyczytałem że trzeba znieść synchronizm z produktu (ja niestety zniosłem go zz wszystkich w kasiarzu) po zmianie przesłałem produkt do kasy i wszystko grało aż do odbioru sprzedaży z kasy. Okazało się że produktów nie można odebrać gdyż nie ma takich w programie (błąd 311). Nic nie dało włączenie mechanizmu synchronizacji ani ponowne przesłanie wszystkich towarów. jedyne co mogę zrobić to wejść w kasiarzu  konfiguracja/zarządzanie synchronizmem/nadaj synchronizm odszukać towary które uniemożliwiały odbiór z kasy i dodać im synchronizm.

Problem w tym że nie mogę zaznaczyć wszystkich towarów żeby się wszystko zsynchronizowało to raz a dwa to nie wiem dlaczego niektóre towary są zsynchronizowane a niektóre nie.

Proszę o pomoc z moim problemem, na razie mam łatwo w mojej branży jest sezon martwy i na kasie mam sprzedaż rzędu parunastu produktów dziennie i nie ma problemu ale za miesiąc będzie ich dużo więcej  :(

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: "Nadaj Synchronizm" - problem z odbiorem sprzedaży
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2016, 11:18:28 »
Powinno pomóc posunięcie radykalne - po odebraniu sprzedaży z kasy usunąć z niej wszystkie towary, po czym wysłać na nowo z Subiekta włączając synchronizację.

Offline eogrod

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: gt 1.42 SP2 HF2
Odp: "Nadaj Synchronizm" - problem z odbiorem sprzedaży
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2016, 17:44:40 »
Problem rozwiązany dziękuje za odpowiedź, jednak jak się okazało problem leżał gdzie indziej :/

wcześniej tego nie zauważyłem ale podczas przesyłania towarów do kasy wyskakiwał błąd komunikacji.
1005 wystąpił błąd w numerze towaru. Po przeszukaniu internetu i instrukcji kasy fiskalnej okazało się że kasa przyjmuje 6143 produkty czyli zostały w niej ograniczone kody produktów do tej wartości. W mojej bazie danych były dwa produkty o wyższych kodach i wystarczyło je zmienić. Nie wiem tylko dlaczego subiekt pisał o błędzie komunikacji i przerywał wysyłanie towarów skoro wystarczyło produkt ominąć jak to miało miejsce zapewne przy wysyłaniu towarów zaraz po migracji na nowego subiekta wcześniej na pewno przesłały się wszystkie.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: "Nadaj Synchronizm" - problem z odbiorem sprzedaży
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2016, 17:44:40 »