Autor Wątek: Problem z podłączeniem Klienta do serwera - poważny  (Przeczytany 1412 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline andrzej77

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 SP5
Problem z podłączeniem Klienta do serwera - poważny
« dnia: Czerwiec 12, 2018, 21:07:28 »
Witam. Mam problem z podłączeniem się komputera Klient do Serwera z bazą. (oba komputery Windows 10)

Od razu uprzedzę pytania o pootwierane porty (tak są otwarte porty przychodzące i wychodzące 1433, 1434 oraz dodana aplikacja sqlservr.exe). Wyłączyłem wszelkie antywirusy i zapory/defendery Windowsa.

Wszystko dobrze działało do czasu ostatniej dużej aktualizacji Windowsa jakieś dwa do trzech tygodni temu, która trwała z dobre dwie godziny... Od tamtego czasu nie idzie połączyć się z serwerem.

Co ciekawe dwa razy przy wielu próbach jakby zaskoczyło i pojawił się komunikat "Nie można pobrać informacji o zabezpieczeniach", niestety restart ustawień regionalnych, który doradza Insert nic nie dał.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę pisać, ja już nawet przeinstalowałem subiekta na komputerze klienckim i to też nic nie pomogło.

ps. komputery się widzą bo pingują

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z podłączeniem Klienta do serwera - poważny
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2018, 21:41:36 »
Zamiast uprzedzać pytania trzeba było spytać dostawcę programu lub poszukać na forum, pisałem o tym już miesiąc temu: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/po-zainstalowaniu-najnowszej-wersji-windows-10-klient-nie-widzie-serwera/msg99310/#msg99310.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z podłączeniem Klienta do serwera - poważny
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2018, 21:41:36 »