Witam. Jestem tu nowy. Mój znajomy w przychodni ma taki program, używa go do wystawiania faktur. Ktoś to stawiał jeszcze zanim ja miałem do czynienia z jego komputerem. Działało kilka lat, aż pewnego dnia komputer został wyłączony poprawnie. Następnego dnia po wybraniu podmiotu pojawił się komunikat "Centrala" nie jest możliwe otwarcie bazy danych".
Odtworzyłem wszystko z kopii zapasowej i dalej to samo - start - wybór podmiotu - błąd otwarcia, nastepna próba - pusta lista podmiotów , tak jakby sobie sam kasował konfig. Nie znam tego programu w ogóle . Czy to system
Windows 10, ale na pytanie czy pobierał jakąś aktualizację , Pani obsługująca komputer mówiła że niby nic nie pobierał. Inne programy na tym komputerze działają poprawnie. pliki ini wskazują na folder który jest i baza też jest
Plik bazy ma rozszerzenie bdp a po podejrzeniu nagłówek wygląda tak :
Standard Jet DB µnb` ÂUé©gr@? ś~ź˙…š1Ĺ
jakaś baza microsoftu ?? access
jestem wdrożeniowcem dużych systemów medycznych a na tym maleństwie poległem. Ktoś ma jakieś pomysły czy robić reinstalkę systemu .
Narazie zrobiłem kopię całej partycji systemu i chcę spróbować zrobić przywracanie systemu przed datę od której ów programik przestał działać
Na starcie jest logo Pakiet Firmy Insert v 1.08