Autor Wątek: Dodawanie faktury po inwentaryzacji  (Przeczytany 1592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ilikedonuts

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.49 SP1
Dodawanie faktury po inwentaryzacji
« dnia: Grudzień 29, 2017, 17:46:03 »
Witam,

Mam problem, podczas inwentaryzacji zauważyliśmy że jedna z faktur nie została dodana do systemu.
Moje pytanie brzmi czy mogę kontynuować nie licząc towaru z danej faktury i wpisać ją po zakończeniu inwentaryzacji ( z datą wcześniejszą) ???

Dziękuje.

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 800
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: Dodawanie faktury po inwentaryzacji
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2017, 21:09:12 »
Inwentaryzacja działa na bieżących stanach magazynowych.
 Nie wprowadzając tej faktury nie będzie towaru na stanie - to oczywiste.
Po zatwierdzeniu  inwentaryzacji - będzie wydruk bez stanu tej faktury której jeszcze nie ma a dopiero będzie wprowadzona wtedy naniesie stan na magazyn.
Bezpieczniej będzie tą fakturę wprowadzić po zatwierdzeniu inwentaryzacji.

http://intaxo.pl/blog/faktury-z-data-wsteczna-czy-mozna-wystawiac


Tomek,

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Dodawanie faktury po inwentaryzacji
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2017, 21:09:12 »