Autor Wątek: Błąd Crystal Reports  (Przeczytany 14404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Suuchar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nie posiadam jescze
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 13, 2016, 15:03:17 »
"Darmowe nie jest, ale jakby zainstalować i nie wpisywać numeru seryjnego, to chyba jako trial działa. Nie pamiętam dokładnie, bo już trochę lat minęło odkąd instalowałem u siebie."

Chris. a czy nie będzie tak, że po miesiącu pracy wyskoczy okienko. "Proszę zarejestrować swoją wersje, bo inaczej koniec pracy"? No i czy na takim trialu można działać  bez niemiłych konsekwencji prawnych.

TadWar mój mail to adam.suchocki@gmail.com

Aldo osoby "zarządzające" komputerem nawet nie wiedzą czy był crystal raports czy nie było, ale mówią, że raczej nic nigdy nie instalowali.
"A czy była robiona próba podegrania tej biblioteki z innego komputera? Bo może ona sama jest przyczyną."
Była próba podegrania na dwa inne komputery. Na innych komputerach jest ok. Ps. Wzorce są oryginalne. (świeżo zainstalowany subiekt)

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 13, 2016, 15:31:42 »
""A czy była robiona próba podegrania tej biblioteki z innego komputera? Bo może ona sama jest przyczyną."
Była próba podegrania na dwa inne komputery. Na innych komputerach jest ok. Ps. Wzorce są oryginalne. (świeżo zainstalowany subiekt)
To, że na innych komputerach jest ok, to napisałeś wcześniej. Dlatego spytałem czy podegrałeś z któregoś z nich bibliotekę na ten feralny.
A Ty odpisujesz, że próbowałeś na inne. Inne pracują dobrze, a ten źle, więc szukaj na tym zlym, a nie dobrym.
Weź skopiuj tą bibliotekę z dobrego i wgraj na zły, zrestartuj i sprawdź.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 13, 2016, 17:21:05 »
"Darmowe nie jest, ale jakby zainstalować i nie wpisywać numeru seryjnego, to chyba jako trial działa. Nie pamiętam dokładnie, bo już trochę lat minęło odkąd instalowałem u siebie."

Chris. a czy nie będzie tak, że po miesiącu pracy wyskoczy okienko. "Proszę zarejestrować swoją wersje, bo inaczej koniec pracy"? No i czy na takim trialu można działać  bez niemiłych konsekwencji prawnych...
Ty chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. Jak zainstalujesz CR i zaczną działać wydruki, to odinstalujesz CR i już. Przecież instalacja ma być tylko po to, naprawiło się to co aktualnie jest nie tak (czyli wydruki CR).
Krzysztof, Radom

Offline Suuchar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nie posiadam jescze
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2016, 11:57:26 »
Aldo. Niestety problem jest ten sam. Zostaje chyba tylko instalacja cr 8.5 później ewentualnie format? Jeżeli ktoś może wysłać instalkę albo podać link będę wdzięczny? Pozdrawiam

Offline Suuchar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nie posiadam jescze
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 18, 2016, 16:51:01 »
Witam. Sytuacja rozwiązana dzięki TadWar. Zainstalowaliśmy cr 8.5 i serwis pack i wszystko działa. Zgodnie z radą Chrisa odinstalowaliśmy program,  ale znowu problem powrócił, chociaż nie wskakuje już żaden komunikat, ale jest brak reakcji. I pytanie jest takie czy CR 8.5 może być zainstalowany cały czas? Czy może, aby było wszystko zgodnie z prawem należy wykupić pełną wersje. CR 8.5 potrzeby jest tylko po to, aby działał subiekt. Z góry dzięki za odp.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 18, 2016, 16:56:25 »
Witam. Sytuacja rozwiązana dzięki TadWar. Zainstalowaliśmy cr 8.5 i serwis pack i wszystko działa. Zgodnie z radą Chrisa odinstalowaliśmy program,  ale znowu problem powrócił, chociaż nie wskakuje już żaden komunikat, ale jest brak reakcji. I pytanie jest takie czy CR 8.5 może być zainstalowany cały czas? Czy może, aby było wszystko zgodnie z prawem należy wykupić pełną wersje. CR 8.5 potrzeby jest tylko po to, aby działał subiekt. Z góry dzięki za odp.
Czyli wniosek jest taki, że nie wszystkie biblioteki były podmieniane, co mnie akurat nie dziwi, bo trzeba wiedzieć jakie, a to chyba samemu trzeba szukać. Co do zgodności z prawem, to się nie wypowiem, bo się nie znam :)
Krzysztof, Radom

Offline Suuchar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nie posiadam jescze
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 18, 2016, 21:41:47 »
A ewentualnie gdzieś można kupić cr 8.5 z sp3? Bo raczej wyszukiwanie samemu bibliotek i podmieniane jest nierealne.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 18, 2016, 23:30:29 »
A ewentualnie gdzieś można kupić cr 8.5 z sp3? Bo raczej wyszukiwanie samemu bibliotek i podmieniane jest nierealne.
Myślę, że szybciej podmienisz biblioteki niż kupisz CR 8.5.
Krzysztof, Radom

Offline Suuchar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: nie posiadam jescze
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 19, 2016, 08:37:15 »
A ktoś może się orientuje jak do tego się  zabrać. Lub też nawet odpłatnie zdalnie mógł pomóc? Pzdr

Offline ryżago

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Gratyfikant, Rewizor 1.42 SP1 + MS SQL 10.50.2500.0 (SP1) na WS 2012 R2
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 19, 2016, 10:11:34 »
Podłącze się bo ja problemu nie rozwiązałem od ponad roku. CR nigdy na żadnym stanowisku nie miałem, ale problem występuje. Firma korzysta z branżowego programu który również używa bilbliotek CR chyba bo programy się gryzą.
Póki instaluje Inserta na komputerze na którym nigdy wcześniej go nie było, a mój program juz tam jest lub nie to wszystko działa jak trzeba (wydruki). W momencie gdy juz po zainstalowaniu Inserta zainstaluje ten mój program albo zaktualizuje to wydruki się kończą. Deinstalacja mojego programu ani reinstalacja Inserta nic nie poprawia.
Próbowałem wycinania, podmieniania bibliotek z komputera na którym ani CR ani ten mój program nie był instalowany i działało ale oczywiście do momentu instalacji mojego programu branżowego. Jeśli go nie wywalę to powyższy trik z podmiana nie działa, a w momencie odpalenia wydruku w Insercie odpala się instalator tego mojego programu i naprawia instlację podmieniając znowu biblioteki.
I tak do usranej śmierci. Obydwu programów potrzebuję na kilku komputerach więc mam mały horror z wydrukami.

Offline TadWar

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 388
  • Reputacja +27/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rewizor GT, v 1.45
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 19, 2016, 15:10:45 »
Przeglądałem folder Subiekta, jest tam 9 bibliotek dll rozpoczynających się nazwą od"cr". Domyślam się, że to są biblioteki związane z Crystal Report. Może przekopiować te pliki z działającego Subiekta. Na wszelki wypadek zrobić kopię dysku C lub skopiować istniejące, aby można było je przywrócić. To moja sugestia.
Pozdrawiam


Tadeusz

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 23, 2016, 18:17:41 »
Przeglądałem folder Subiekta, jest tam 9 bibliotek dll rozpoczynających się nazwą od"cr". Domyślam się, że to są biblioteki związane z Crystal Report. Może przekopiować te pliki z działającego Subiekta. Na wszelki wypadek zrobić kopię dysku C lub skopiować istniejące, aby można było je przywrócić. To moja sugestia.
Pozdrawiam
O tym cały czas pisałem. Może masz większą siłę przebicia.
Oprócz tego jest jeszcze jeden problem. Samo podegranie bibliotek może nie zadziałać, bo zwykle trzeba je zarejestrować w systemie.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd Crystal Reports
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 23, 2016, 18:17:41 »