Witam
Mam duże problemy z udostępnieniem bazy danych w sieci LAN na drugie stanowisko.
Wersja Subiekta 1.48 SP1
Na komputerze serwerze baza danych jest widziana prawidłowo, działa i programy Insertu śmigają. Ale nie jestem w stanie podłączyć się drugim komputerem z zainstalowanymi Aplikacjami Insertu. Drugi komputer nie może podłączyć się do baz.
- Firewall na serwerze wyłączony całkowicie tak samo na komputerze klient
- Włączona komunikacja TCP/IP w ustawieniach SQL
- Komputery server oraz klient widzą się w sieci
- Autentykacja Windows i baz SQL (lokalnie na serwerze mogę się podłączyć i tak i tak)
- Nie mogę się podłączyć po IP (stałe) oraz po nazwie komputera w sieci (\\Serwer\INSERTGT)
Systemy na jednym i drugim komputerze to Windows 10 x64
Ktoś ma jakieś pomysły o co biega ?
Na szybko postawiłem na laptopie kolejne stanowisko pełniące role servera. I nie miałem żadnego problemu z podłączeniem się do niego za pomocą klienta.