Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Neskafe w Sierpień 07, 2017, 12:20:36
-
Witam,
Zaktualizowałem dziś Subiekta do najnowszej wersji. Teraz, gdy chcę odpalić program występują poniższe komunikaty. Załączam zrzuty ekranu. Gdzie popełniłem błąd? Będzie ktoś tak miły i wspomoże radą? ;)
-
Najpierw pozwól sobie pomóc.
Masz komunikat, przeczytaj go i pomyśl czy my możemy wiedzieć jakie masz ustawione foldery archiwizacji i czy robisz to na serwerze czy końcówce?
-
Ja działam na komputerze klienckim. Baza jest na komputerze kolegi w drugim biurze. Ma on ustawione następujące ścieżki dostępu do folderów (załącznik). Ja u siebie takich ścieżek ustawić nie mogę.
@edit
Czy powinno pomóc jeśli kolega doda foldery używane przy archiwizacji do grupy domowej?
-
Nie kombinuj, tylko zrób konwersję na komputerze na którym jest baza (na serwerze).
-
Czy powinno pomóc jeśli kolega doda foldery używane przy archiwizacji do grupy domowej?
Nie, to zupełnie nie ma związku, jeśli chcesz wykonywać archiwa ze stacji klienckiej to należy odpowiednio skonfigurować serwer, a w tym celu doczytaj co należy zrobić w pomocy do programu lub poproś dostawcę programu.
-
Wszystko to co na klienckim, zrobiłem teraz na komputerze głównym. Działa jak należy.
Dzięki za pomoc i przepraszam za zawracanie gitary ;)