Autor Wątek: Aktualizacja Subiekt GT  (Przeczytany 3298 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pumpkin

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT - Najnowsza
Aktualizacja Subiekt GT
« dnia: Grudzień 06, 2017, 22:03:02 »
Witam,
Czy może ktoś podpowiedzieć o co chodzi z aktualizacjami pod Windows Server 2008 R2 x64 ?
Problem polega na tym, że wchodzę w "Pomoc -> Pobierz i zainstaluj nową wersję programu" i w oknie wyświetla komunikat "Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu".
Sprawdzałem na innym komputerze z Win 7 x64 i wszystko działa tak jak powinno.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Aktualizacja Subiekt GT
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2017, 22:07:19 »
Witam,
Czy może ktoś podpowiedzieć o co chodzi z aktualizacjami pod Windows Server 2008 R2 x64 ?
Problem polega na tym, że wchodzę w "Pomoc -> Pobierz i zainstaluj nową wersję programu" i w oknie wyświetla komunikat "Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu".
Sprawdzałem na innym komputerze z Win 7 x64 i wszystko działa tak jak powinno.
O ile pamiętam, to Server 2008 nie jest już wspierany.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17078
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Aktualizacja Subiekt GT
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 06, 2017, 22:09:11 »
Czy może ktoś podpowiedzieć o co chodzi z aktualizacjami pod Windows Server 2008 R2 x64 ?

O nic, problem występuje tylko u Ciebie.

O ile pamiętam, to Server 2008 nie jest już wspierany.

Dobrze pamiętasz, ale 2008 R2 to inna wersja, która jest wspierana.
Daniel, Białystok.

Offline Pumpkin

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT - Najnowsza
Odp: Aktualizacja Subiekt GT
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2017, 22:29:17 »
O nic, problem występuje tylko u Ciebie.

Ogólnie odpowiedź na miarę "eksperta".
Skąd Pan wie że tylko ja mam taki problem? Bo nie było na ten temat innych pytań?
Zadałem pytanie bo nie wiem gdzie szukać przyczyny (to co wiem sprawdziłem) i może ktoś podpowie gdzie zacząć szukać.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17078
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Aktualizacja Subiekt GT
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2017, 22:56:15 »
O nic, problem występuje tylko u Ciebie.

Ogólnie odpowiedź na miarę "eksperta".
Skąd Pan wie że tylko ja mam taki problem? Bo nie było na ten temat innych pytań?

A czytanie ze zrozumieniem odpowiedzi jest na miarę kogo ? Wyraźniej napisałem, że problem ten nie jest związany z wersją systemu operacyjnego i potwierdziłem, że posiadasz system operacyjny w pełni wspierany przez programy Insertu.

Jakie znaczenie ma w tym momencie skąd to wiem ? Ale skoro tak Cię to interesuje to odpowiem - żyję z tego, aby wiedzieć takie rzeczy, współpracuję z kilkoma klientami, u których nie mam takich problemów na tym systemie operacyjnym i nigdy o takich nie słyszałem.

Zadałem pytanie bo nie wiem gdzie szukać przyczyny (to co wiem sprawdziłem) i może ktoś podpowie gdzie zacząć szukać.

Skoro nie jest to znany problem i występuje u Ciebie to przyczyny należy szukać w miejscu jego występowania, skoro nie wiesz za co się zabrać to naturalnym krokiem powinno być zgłoszenie się do dostawcy programu.

Jedyne pomysły na tę chwilę to sprawdzenie ustawień aktualizacji programu i usuniecie wszystkiego z katalogu aktualizacji.
Daniel, Białystok.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9214
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Aktualizacja Subiekt GT
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 06, 2017, 23:20:42 »
A nie możesz ręcznie pobrać aktualizacji i zainstalować?
Sławek, Zduńska Wola

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Aktualizacja Subiekt GT
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 06, 2017, 23:20:42 »