O nic, problem występuje tylko u Ciebie.
Ogólnie odpowiedź na miarę "eksperta".
Skąd Pan wie że tylko ja mam taki problem? Bo nie było na ten temat innych pytań?
A czytanie ze zrozumieniem odpowiedzi jest na miarę kogo ? Wyraźniej napisałem, że problem ten nie jest związany z wersją systemu operacyjnego i potwierdziłem, że posiadasz system operacyjny w pełni wspierany przez programy Insertu.
Jakie znaczenie ma w tym momencie skąd to wiem ? Ale skoro tak Cię to interesuje to odpowiem - żyję z tego, aby wiedzieć takie rzeczy, współpracuję z kilkoma klientami, u których nie mam takich problemów na tym systemie operacyjnym i nigdy o takich nie słyszałem.
Zadałem pytanie bo nie wiem gdzie szukać przyczyny (to co wiem sprawdziłem) i może ktoś podpowie gdzie zacząć szukać.
Skoro nie jest to znany problem i występuje u Ciebie to przyczyny należy szukać w miejscu jego występowania, skoro nie wiesz za co się zabrać to naturalnym krokiem powinno być zgłoszenie się do dostawcy programu.
Jedyne pomysły na tę chwilę to sprawdzenie ustawień aktualizacji programu i usuniecie wszystkiego z katalogu aktualizacji.