Dzień dobry, jestem nowa. Szukałam, ale nie znalazłam. Proszę zatem o pomoc. Mamy w firmie kilka komputerów z dostępem do Subiekta, które co chwilę się aktualizują, po czym żądają podania hasła szefa.
Nie bardzo rozumiem czy hasło szefa - to hasło głównego użytkownika, czy jakieś dodatkowe hasło (w naszym przypadku są takie same).
Z oczywistych względów nie chcę go podawać pracownikom (gdyby służyło do logowania się również na konto głównego użytkownika), ale nie może być tak, że jak mnie nie ma to pracownicy nie mogą zrobić aktualizacji oprogramowania, a jak się ktoś rozpędził i zrobił, kiedy byłam na wakacjach to firma staje i nie pracuje, bo nie ma dostępu do Subiekta.
Moje pytanie brzmi. Czy jestem w stanie sprawić, żeby aktualizacje nie wymagały podawania hasła szefa lub żeby to hasło było innym hasłem niż hasło użytkownika. Mam nadzieję, że jasno napisałam o co mi chodzi. Z góry dziękuję za pomoc.