Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: margareta w Maj 25, 2017, 17:17:55

Tytuł: Anulowana sprzedaż z kasy przez Subiekta
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 25, 2017, 17:17:55
Witam,
Mam problem z odebraniem danych z kasy od kilku dni. Dzisiaj wgrałam na nowo do kasy całą bazę danych i problem ten sam. Synchronizacja włączona. Nie wiem co dalej już zrobić. Proszę o radę, pomoc. Zaległe paragony wprowadzę ręcznie, ale niestety cały czas jest komunikat , że anulowano sprzedaż.
Tytuł: Odp: Anulowana sprzedaż z kasy przez Subiekta
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 25, 2017, 19:03:46
Proszę o pomoc.
Po przesłaniu towarów na kasę otrzymałam komunikat:
"Nie można dodać obrotu towaru o identyfikatorze " 131" którego nie ma w programie"
Dokument fiskalny nie został utworzony.

Jak znaleźć teraz towar o tym identyfikatorze?