Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: pawelckw w Sierpień 07, 2019, 16:09:00

Tytuł: Archiwizator Harmonogram Brak Dostępu
Wiadomość wysłana przez: pawelckw w Sierpień 07, 2019, 16:09:00
Witam. Nie mogłem znaleźć rozwiązania problemu na forum dlatego piszę.
Ręczne wykonywanie kopii, działa bez problemu, zarówno na serwerze jak i na stacjach roboczych.
Z poziomu serwera w Archiwizatorze ręcznie puszczona kopia robi się bez problemu. Jednak gdy wyjdę w Harmonogram i kliknę "Ustal" wyskakuje komunikat "odmowa dostępu". W logu w związku z tym  nie pojawia się żaden wpis.
Poniżej zrzut błędu oraz ustawienia

(https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/5s43Z7.jpg)
(https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/xoR4bx.jpg)

Jaka może być przyczyna?
Tytuł: Odp: Archiwizator Harmonogram Brak Dostępu
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Sierpień 07, 2019, 17:37:51
Zapewne brak uprawnień... Uruchom program jako administrator...