Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Lidkag2 w Sierpień 24, 2018, 11:30:59
-
Subiekt zainstalowany na kompie matka. Archiwizacja dokonywana na tym komputerze. Uszkodzony dysk na tym komputerze. Kopia zapasowa też była na tym dysku. Połączony subiekt był z komputerem klienckim. Rozumiem że baza danych nie do odzyskania?
-
Czy dysk jest fizycznie uszkodzony, czy tylko Windows się nie uruchamia?
Najlepiej by oglądał to na miejscu ktoś, kto się zna i kto ratując nie narobi jeszcze gorszych szkód.
-
Dysk uszkodzony.
-
Subiekt zainstalowany na kompie matka. Archiwizacja dokonywana na tym komputerze. Uszkodzony dysk na tym komputerze. Kopia zapasowa też była na tym dysku.
Dostawca programu powinien wyjaśnić jak dbać o dane i zaproponować sprzęt, który zmniejszy ryzyko ich utraty.
Rozumiem że baza danych nie do odzyskania?
No chyba nie rozumiesz - jeśli da się odczytać dane z tego dysku to jest szansa na odzyskanie lub naprawę bazy danych.
-
Ze słów fachowca od dysku nie ma szans na odzyskanie tych danych.
-
Ze słów fachowca od dysku nie ma szans na odzyskanie tych danych.
Nie nadużywaj słowa "fachowiec od dysku" - są firmy, które specjalizują się w odzyskiwaniu danych, ale przygotuj się, że to kosztuje, przy dysku HDD są bardzo duże szanse, przy SSD mniejsze.
-
A jeśli archiwizacja była wykonana także od czasu do czasu na kompie klienckim to te dane bazy są do odzyskania? Komputer kliencki działa nalezycie
-
A jeśli archiwizacja była wykonana także od czasu do czasu na kompie klienckim to te dane bazy są do odzyskania? Komputer kliencki działa nalezycie
Nie ważne z którego komputera była wykonywana archiwizacja, ważne gdzie zostało zapisane archiwum.
-
Jak to sprawdzić?
-
Po prostu spytaj osobę, która konfigurowała archiwizację lub osobę którą ją wykonywała lub poszukaj archiwum na dysku.