Witam,
Ja mam konto w BRE Banku i bankowość on-line iBRE.
Od momentu zaktualizowania programów Insert do wersji 1.30 próbuję bezskutecznie uruchomić tę funkcjonalność.
Konfiguracja usługi jest dosyć prosta, wymaga jedynie podania dodatkowego numeru DIK (po tradycyjnym zalogowaniu się do iBRE, numer ten można odnaleźć w ustawieniach konta).
Następnie, program próbuje połączyć się z iBRE (wymaga to podania numeru z tokena), co po kilku sekundach kończy się komunikatem (generowanym przez bank) - "Ten kanał nie został udostępniony".
Obsługa klienta INSERT niestety nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, jakiż to kanał musi mi włączyć bank.
Bank z kolei upiera się, że żeby zintegrować system księgowy z ich bankowością, należy zakupić specjalny system iBRE Connect (w cenie min. 2000 zł, wymaga on instalacji jakichś specjalnych programów na komputerach w firmie), co nie wydaje mi się być prawdą z kilku powodów.
Czy ktoś ma jakieś inne doświadczenia niż ja w tym temacie?