Autor Wątek: Błąd przy aktualizacji  (Przeczytany 5472 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kaczor

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 05, 2018, 08:56:41 »
Sprawdź czy odinstalowałeś wszystkie składniki. Jak dobrze pamiętam, to najpierw w samym InMobilusie odinstalowywałem jakieś elementy a dopiero później całą resztę z Panelu sterowania. Napisz ewentualnie do nich (chociaż czas reakcji na zgłoszenia to mają mega długggiii)

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 05, 2018, 10:07:28 »
Cały czas piszecie o dwóch różnych sprawach.
To że od instalujesz program w żaden sposób nie oznacza że z bazy zostały usunięte obiekty utworzone przez ten program.
Błąd aktualizacji nie ma żadnego związku z tym że w systemie jest zainstalowany ten czy inny program.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline aro1979

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,29
Odp: Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 05, 2018, 20:44:41 »
Sprawdź czy odinstalowałeś wszystkie składniki. Jak dobrze pamiętam, to najpierw w samym InMobilusie odinstalowywałem jakieś elementy a dopiero później całą resztę z Panelu sterowania. Napisz ewentualnie do nich (chociaż czas reakcji na zgłoszenia to mają mega długggiii)
Napisalem do nich wczoraj w nocy dzisiaj rano Bartek juz cos odpisywal. Nie pomogli twierdzac ze to nie przez ich oprogramowanie. Do insertu nie chce wysylac bazy bo chca to robic przez 3 dni robocze i pozostaje mimo wszystko kwestia braku zaufania co do poufnosci danych handlowych zawartych w bazie przez ostatnie 10 lat. Zdalnie insert nie chce tego zrobic

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Offline Kaczor

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 06, 2018, 11:05:34 »
Tak szybki Ci odpisali?  :o Ja to po 2-3 tygodnie czekałem... No chyba, że chciałem coś kupić to odpowiedź była natychmiastowa. Zrezygnowaliśmy z tego oprogramowania

Z tego co pamiętam, to w systemie centralnym inMobilus na serwerze wyłączałem jakieś rzeczy związane z gridami. Pojawił się komunikat, że program nie będzie działa poprawnie. Niestety już nie pamiętam co to było. Po wyłączeniu, aktualizacja subiekta przeszła :) Potem odinstalowałem InMobilusa całkowicie

Offline Kaczor

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 19, 2019, 21:38:32 »
Mam kolejne błędy przy następnej aktualizacji:

obecna wersja 1.55 HF1. Przy próbie aktualizacji do najnowszej dostępnej  1.55 SP1 HF1 pojawia się błąd i następuje przywracanie podmiotu.

Aktualizacja sposobu rozliczania składek ZUS dla wspólników....Aktualizacja parametrów indywidualnych kontrahenta....Nie powiodło się:
Błąd 0x80040E37: Invalid object name 'SplitCSV'.
Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80040e37: IDispatch error #3127

Macie jakieś pomysły? Też szukać problemu w rozwiązaniach dodatkowych?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2019, 22:06:14 »
Jak dla mnie to wygląda na ten sam problem, od którego zacząłeś ten wątek.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd przy aktualizacji
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2019, 22:06:14 »