Autor Wątek: błąd paragonu  (Przeczytany 1444 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline micha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja +9/-0
  • Wersja programu: Sub+Rew GT [najnowsze]
błąd paragonu
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 12:00:28 »
Sporadycznie, powiedzmy raz na dzień, próba zapisu paragonu kończy się komunikatem "Nie można zapisać dokumentu. Operacja nie powidła się. Należy ponowić próbę." (screenshot)
Zwykle ponowienie się udaje, choć czasem trzeba próbować kilka razy. Zaczęło się z tydzień temu...

Windows 7, baza na localhoście na darmowym 2008R2, drukarka Posnet podłączona przez SUZ, rejestr Kasiarza nie pokazuje żadnych błędów. (Jest na liście tylko jeden wydruk zakończony powodzeniem.) Chyba nie zdarza się to na innych dokumentach niż paragony. Żadnych istotnych zmian w konfiguracji ostatnio. (Były standardowe update'y Windowsa przez Windows Update.)

Spostrzeżenie - być może nieprawdziwe! - problem może pojawiać się bezpośrednio po lub jednocześnie z próbą zapisu innego paragonu, który jest płacony przez terminal Elavon. Terminal podłączony przez LAN, skonfigurowany bezpośrednio w Kasiarzu, bez SUZ. (Ta korelacja może być czystym przypadkiem, ale może to ma jakieś znaczenie? Może np. Kasiarz jest "zajęty" obsługą terminala i w tym samym czasie nie udaje mu się obsłużyć innego paragonu? Jakieś problemy z kolejkowaniem?)

Jakieś pomysły? Coś sprawdzić?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17239
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: błąd paragonu
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2018, 14:44:02 »
Mam takie zgłoszenia, że problemy może powodować płatność terminalem, ale nie miałem jeszcze czasu się tym zająć.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: błąd paragonu
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2018, 14:44:02 »