Autor Wątek: Problem po zmianie serwera sklepu  (Przeczytany 1453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jacekk20

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.25
Problem po zmianie serwera sklepu
« dnia: Styczeń 20, 2016, 18:40:51 »
Witam
Sprawa wygląda tak:
zmieniliśmy serwer na którym jest sklep, zainstalowaliśmy go tam od zera, bo na starym serwerze były jakieś błędy nie do zdiagnozowania czy to błąd baz danych, sklepu, czy serwera.
W każdym razie sklep jest na innym serwerze niż był poprzednio, domena ta sama.
Produkty będziemy wrzucać od nowa importując z subiekta.
Kategorie zrobiliśmy takie jak były na starym sklepie.
Ale jest problem, nie możemy dobrze połączyć programu ze sklepem, niby ogólnie łączność jest ale nie można poprawnie importować produktów do kategorii, dodają się bez zdjęć.
Z tego co zauważyłem kategorie na nowej wersji sklepu mają inne ID niż były na starej, i co za tym idzie inne ID niż ma subiekt przypisane.
Nie wiem czy to tylko to jest powodem niewłaściwego importu produktów czy coś jeszcze.
Jak zrobić żeby dobrze zrobić?
Importować kategorie ze sklepu, czy usunąć kategorie ze sklepu i zrobić ich import z subiekta - tylko czy wtedy wszystko zrobi się poprawnie, bo ID nie wiem czy się dopiszą same...
I co z obrazkami, jak sprawić żeby się ładowały?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17217
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem po zmianie serwera sklepu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2016, 19:18:05 »
Należy spytać autora integracji.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem po zmianie serwera sklepu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2016, 19:18:05 »