Witam,
mam następujący problem - podmiot pracował w następującej konfiguracji:
Centrala Magazyn 1, Magazyn 2, Magazyn 3 - oddziału
Oddział Magazyn 3
Dane z Oddziału z Magazynu 3 do Centrali były przenoszone przez pliki komunikacji.
Niestety zginął komputer w oddziale. W jaki sposób najszybciej i najdokładniej odtworzyć kartoteki i dokumenty generowane w Oddziale na Magazynie 3 posiadając pełną bazę danych w Centrali. Chodzi o przeniesienie bazy kontrahentów, towarów, faktur sprzedaży, zakupów, korekt sprzedaży i zakupów, dokumentów magazynowych, dokumentów kasowych. Próbując zaimportować potrzebne dokumenty trzeba każdy dokument zatwierdzać osobno, czy jest sposób aby zrobić to szybciej. Dodatkowo jest problem z zaznaczaniem wszystkich dokumentów do wyeksportowania do pliku nie działa funkcja CTRL+A oraz Shift przy niektórych dokumentach. Jest problem z zaimportowaniem korekt zakupu i sprzedaży, czy to oznacza że tych dokumentów nie da rady zaimportować? A czy ewentualnie można skopiować całą bazę danych w oddziale i usunąć niepotrzebne magazyny i dokumenty z nimi powiązane, aby zostały tylko te dotyczące Magazynu 3. Proszę o wskazówki i rady.