Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Maga w Styczeń 10, 2012, 13:30:04
-
W momencie zapisywania korekty zakupu wyskakuje komunikat
BŁĄD SKŁADNIOWY W POLECENIU
o co chodzi
do tej pory nigdy nic takiego nie występowało
-
Okazuje się ze ten sam problem mam też przy wystawianiu korekty sprzedaży
Pomóżcie
-
Witam
mam teraz ten sam problem w jaki sposób można sie go pozbyć ??
-
Zdaje się że natknołem się na rozwiązanie
należy uszczuplic bazę danych. jej limit to 4GB w wersji bezpłatnej jaka jest dawana z oprogramowaniem subiekt...
więc można sobie zakupić pełną wersję od MS albo podchudzić naszą baze. W moim przpadku pomogło wykasowanie starych e-mail`i z załącznikami....
więc jak by komuś tak też świrował subiekt, gestor czy inny program z tej serii to polecam jedno z tych rozwiązań..
Pozdrawiam
-
Na SQL Server 2008 R2 Express można postawić bazę do 10GB, spróbuj zainstalować nowego sql i przenieść bazę.
-
Moja baza ma 1.7Gb i dalej nie mogę wystawić zadnego dokumentu gotówkowego ani paragonu ani faktury
-
Moja baza ma 1.7Gb i dalej nie mogę wystawić zadnego dokumentu gotówkowego ani paragonu ani faktury
A co ma tak zwany piernik do wiatraka ? To nie jest problem rozmiaru bazy danych, gdyby tak było to wcześniej otrzymywałabyś ostrzeżenia o zbliżającym się przekroczeniu maksymalnego rozmiaru, a gdybyś już przekroczył to nie dodałbyś żadnych danych, a nie tylko wybranych.
-
Pisali o wielkości bazy więc podałem swoją wielkość i to że nie ma ona wpływu na działanie programu, akurat w moim przypadku. Sedno tego jest takie że nadal nie mam rozwiązanego problemu, a czy to piernik czy wiatrak nie wiem ...
-
Pisali o wielkości bazy więc podałem swoją wielkość i to że nie ma ona wpływu na działanie programu, akurat w moim przypadku. Sedno tego jest takie że nadal nie mam rozwiązanego problemu, a czy to piernik czy wiatrak nie wiem ...
Niektórzy spraw nie da się rozwiązać przez forum. Trzeba sprawdzić poprawność bazy danych.
-
Sedno tego jest takie że nadal nie mam rozwiązanego problemu, a czy to piernik czy wiatrak nie wiem ...
Nie, sedno jest takie, że już w innym wątku napisałem jak możesz rozwiązać swój problem, a ponieważ mnie nie posłuchałeś lub nie masz obecnie takiej możliwości (każdy kto coś potrafi jest mocno zajęty), gdyż nie wybrałeś właściwego dostawcy programu, który byłby w stanie zapewnić wsparcie w przypadku pojawienia się problemów (a pojawiają się zawsze, to tylko kwestia czasu) to już niestety tylko i wyłącznie Twój wybór.
Odezwij się do @birds22 lub @candy, może pomogą, ja jak pisałem najszybciej będę mógł zajrzeć w sobotę/niedzielę.
-
Poradziłem sobie inaczej utworzyłem nową bazę przekopiowałem wszystko co chciałem ze starej, tamtą pozostawiłem jako backup na 2016 i po problemie. Dziękuję wszystkim za pomoc. ;)