Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: stiglog w Listopad 21, 2017, 07:10:57
-
Witam,
Spotkał się ktoś z takim problemem jak w załączniku? Może ktoś zna jakieś inne, opcje, kolejność, którą trzeba wykonać, zestawienie, które coś przywróci?
Próbowałem już wykonać takie działania (te kroki dostałem od producenta oprogramowania):
- założyć nowego użytkownika w systemie Windows z prawami administratora i przelogować się na niego
- w programie Subiekt GT założyć nowego użytkownika i przelogować się
- w programie wybrać górne menu Widok-Przywróć domyślne moduły
- proszę wybrać na liście kontrahentów przywróć domyślne ustawienia
- w module kontrahenci proszę wybrać dużą strzałkę (trójkąt) w dół- przywróć domyślne ustawienia filtrów
- będąc w informatorze towaru proszę zawęzić filtry (ustawić na bieżący dzień) i sprawdzić czy nadal jest problem z wszystkimi zakładkami
- na skrócie programu wyłączyć skalowanie ekranu do ustawień wysokiej rozdzielczości
- wykonać zestawienie czyszczące, które przywróci wszystkie ustawienie domyślne użytkowników (w linku znajduję się opis : https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1011.html
-
Drugi załącznik.
-
Spotkałem się, ale może to mieć wiele przyczyn - uszkodzenie bazy danych, problemy wydajnościowe, więc przez forum można sobie pozgadywać, jednym z pierwszych punktów na Twojej liście powinien być kontakt z dostawcą programu w celu analizy problemu w miejscu występowania.
-
Dzięki za szybką odpowiedź :) oczywiście pierwszy krok już wykonałem
-
To po co kolejne, w większości całkowicie zbędne, które nie mają związku z problemem ? :o
-
Może tak, te kroki, które opisałem powyżej otrzymałem od dostawcy oprogramowania i one nie zadziałały. Jeśli są zbędne cóż, ja je dostałem, zrobiłem i nie działa, więc szukam innego pomysłu, poza wysłaniem im bazy danych.
-
Przez "dostawcę programu" rozumiem kogoś kto zapewni również wsparcie i serwis, a nie same pudełko z programem, a Twój opis wskazuje, że takiego nie posiadasz.
-
Może tak, te kroki, które opisałem powyżej otrzymałem od dostawcy oprogramowania i one nie zadziałały. Jeśli są zbędne cóż, ja je dostałem, zrobiłem i nie działa, więc szukam innego pomysłu, poza wysłaniem im bazy danych.
Kupiłeś bezpośrednio w Insercie? To musisz mieć świadomość, że ten sprzedawca nie prowadzi opiekł i wparcia poza konsultacjami telefonicznymi, które są jakie są.
Jeśi kupiłeś od innego sprzedawcy, to regułą jest świadczenie opieki posprzedażnej. Przynajmniej u sprzedawców mających status partnera Insert, co można sprawdzić na stronie Insertu. Kupują taki program zawsze powinno się pomyśleć o tym, co dalej. Bo kupno najtaniej, np. allegro, związane jest z tym. że pozostajesz z programem sam. Nie zawsze to, co najtaniej, jest opłacalne.
Co do meritum czasami pomaga odinstalowanie GT, bez ruszania serwera SQL, usuniecie folderów GT, wyczyszczenie wpisów w Rejestrze Windows i instalacja na nowo. Ale jeśli to uszkodzenie bazy, to już inna bajka i bez pomocy wykwalifikowanej się nie obejdzie, A to kosztuje.
-
Miałeś może ustawione formatowanie warunkowe w module Kontrahenci?
-
Miałeś może ustawione formatowanie warunkowe w module Kontrahenci?
Zgadza się :)) Nie chciało mi pokazać, ale skorzystałem z klawiszowego skrótu ctr+shiht+F i kontrahenci zadziałali.
Może jak przelogujemy komputery, to zadziała na informatorze w towarach.
-
Tu niestety ten skrót nie działa.
-
Miałem ostatnio kilka sytuacji, gdy użytkownik zwykłym zapisem do kartoteki był w stanie rozwalić widok.
Insert niedostatecznie oprogramował obsługę formatowania warunkowego i gdy zapytanie SQL się na czymś wysypuje, to uniemożliwia wyświetlenie danego widoku.
Pomaga wyłączenie formatowania, lub usunięcie z poziomu SQL kolidującej wartości.
Co do informatora, to raczej będzie temat dla serwisanta. Zgadywać mogę jedynie, że może przez analogię gdzieś w bazie jest jakaś wartość, która to powoduje.
-
Dzięki "Pir" za odpowiedź :)
Niestety właśnie nie działa mi w tej liście (informator towarów i usług, zakładka zamówienia) skrót na formatowanie warunkowe, więc ciężko to sprawdzić, może jakieś polecenie sql.
-
Tutaj też miałeś włączone formatowanie warunkowe?
-
Hej dzięki za odpowiedź, szczerze, to nie wiem czy tam było, ale znalazłem w programie serwisowym opcję, która pokazuje wszystkie formatowania i je usunąłem. Jeszcze nie przelobowałem wszystkich użytkowników, ale na ten moment u mnie to niestety nie zadziałało i nie dalej lista się nie wyświetla.