Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Savineo w Sierpień 31, 2022, 11:27:22
-
Witam.
Na wstępnie zaznaczę, że nie jestem informatykiem.
Od jakiegoś czasu mamy problem z Subiektem. Występują błędy, które powodują przerwę w pracy programu. Czy ktoś może wie jakie jest rozwiązanie na takie błędy jak poniżej?
Błędy są widoczne w rejestrze zdarzeń :
Nazwa aplikacji powodującej błąd: Subiekt.exe, wersja: 1.7210.10.5378, sygnatura czasowa: 0x62e3041b
Nazwa modułu powodującego błąd: combase.dll, wersja: 10.0.17763.2989, sygnatura czasowa: 0xa207905c
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0009beb2
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xc88
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8bd0ede22e928
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Subiekt.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\System32\combase.dll
Identyfikator raportu: 2bb3434d-1f0b-4dda-a3ea-e7e774830194
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
2)
Nazwa aplikacji powodującej błąd: Subiekt.exe, wersja: 1.7210.10.5378, sygnatura czasowa: 0x62e3041b
Nazwa modułu powodującego błąd: combase.dll, wersja: 10.0.17763.2989, sygnatura czasowa: 0xa207905c
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0009beb2
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x21f0
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8bd0d31d8b4a0
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Subiekt.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\System32\combase.dll
Identyfikator raportu: 6001c762-646a-45f8-9e3b-9438ebd7cf8d
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
3)
Pakiet błędów 1599815305471522661, typ 1
Nazwa zdarzenia: APPCRASH
Odpowiedź: Niedostępny
Identyfikator pliku CAB: 0
Podpis problemu:
P1: Subiekt.exe
P2: 1.7210.10.5378
P3: 62e3041b
P4: combase.dll
P5: 10.0.17763.2989
P6: a207905c
P7: c0000005
P8: 0009beb2
P9:
P10:
-
Najczęstszą przyczyną takich problemów jest niestabilne połączenie sieciowe, jeśli jest Wifi to należy zmienić na kabel, więcej możesz poszukać i poczytać na forum o możliwych obejściach/testach/rozwiązaniach, ale skoro jak nadmieniłeś nie jesteś techniczny to polecam kontakt z wybranym przez siebie/Was dostawcą programów / serwisantem i analizę w miejscu występowania.
-
Zanim wezwiesz informatycznego guru, jeśli wcześniej chodziło normalnie, to zrób test. Na tym kompie gdzie występują problemy na użytkowniku Windows z uprawnieniami administratora:
- Wciśnij klawisze Windows i R
- Wpisz cmd i wciśnij Enter
- W "czarnym kwadracie" wpisz ping -t ADRES SERWERA GDZIE JEST BAZA INSERTA i wciśnij Enter
- Daj tak przynajmniej z minutę pingować serwer a potem wciśnij Ctrl + C
W wynikach nie powinno być zgubionych pakietów a minimalne i maksymalne czasy odpowiedzi nie powinny się dużo różnić. Jeśli tu nie ma problemów, no to trudno, musisz wezwać kogoś, kto się lepiej zna.
Jeśli z pakietami są problemy, to zwykle jest to problem z wifi, a jeśli na kablu, to zwykle jest "kabelkologia" - jakaś niedopchnięta wtyczka, lub wtyczka do linki zaciśnięta na drucie (nagminne - 99% wykonawców nie ma pojęcia, że są inne wtyczki do zarabiania na lince a inne do drutu) lub źle zarobione kabelki na gniazdku albo jakiś jeniusz dopychał komputer do ściany i wgniótł gniazdo karty sieciowej albo dopychał biurko do ściany i wgniótł gniazdko lub złamał kabelek - to można sprawdzić samemu bez wzywania guru.
Jak się samemu nic nie wymyśli, to guru jednak trzeba wezwać.
A i warto jeszcze sprawdzić, czy na wiatraczku od procesora nie ma "filcu" z brudu i czy się nie przegrzewa...