Autor Wątek: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury  (Przeczytany 5870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« dnia: Marzec 25, 2017, 12:49:39 »
Witam. Ostatnio w firmie zmienialiśmy komputery i system. Przeniesienie serwera SubiektGT 1.34SP3 WindowsXP(pro) na serwer z Windows10(Pro) Procesor AMD Phenom 9600 4x2.3Ghz, 6GB RAM, Dysk SSD na system i baze danych, w systemie istnieje tylko jedno konto lokalne i komputery pracują w tej samej grupie roboczej. O ile praca na serwerze nie przysparza problemów to w losowym czasie komputery łączące się do serwera podczas wpisywania towarów tracą dostęp do listy towarów. Pomaga wyłączenie i włączenie subiekta na komputerach, a w tym czasie problem na serwerze nie występuje. W dzienniku zdarzeń serwera znalazłem takie dwa błędy:
1.
Cytuj
Zgodnie z ustawieniami uprawnienia właściwe dla aplikacji nie jest udzielane uprawnienie Lokalny Aktywacja do aplikacji serwera COM z identyfikatorem klasy CLSID  {3185A766-B338-11E4-A71E-12E3F512A338}i identyfikatorem aplikacji APPID {7006698D-2974-4091-A424-85DD0B909E23} użytkownikowi NT SERVICE\MSSQL$INSERTGT o identyfikatorze zabezpieczeń SID (S-1-5-80-1588773186-3272668931-665106405-1858375229-2373426978) z adresu LocalHost (użycie LRPC) działającemu w kontenerze aplikacji o identyfikatorze SID Niedostępny (Niedostępny). To uprawnienie zabezpieczeń można modyfikować przy użyciu narzędzia administracyjnego Usługi składowe.
2.
Cytuj
A user request from the session with SPID 54 generated a fatal exception. SQL Server is terminating this session. Contact Product Support Services with the dump produced in the log directory.
Za każdym razem zmienia się numer SPID
Pozdrawiam i mam nadzieje że wytłumaczyłem dość jasno.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2017, 13:14:37 »
To typowe objawy zrywania połączenia sieciowego.
Daniel, Białystok.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2017, 13:48:34 »
Też o tym pomyślałem, ale switch jest nowy. a na kartach sieciowych nie widać rozłączenia sieci.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2017, 14:05:41 »
Też o tym pomyślałem, ale switch jest nowy.

Przede wszystkim to nie ma znaczenia, że jest nowy, mam też rozumieć, że to całą infrastruktura sieciowa (pomijając karty sieciowe) ? :o

a na kartach sieciowych nie widać rozłączenia sieci.

Co to niby znaczy "nie widać", jak to diagnozowałeś ? Jak zajrzysz do gniazdka to też "widzisz", czy jest napięcie, czy go nie ma ? Jak podłączysz żarówkę/miernik to zauważysz zanik napięcia na powiedzmy 2ms ?
Daniel, Białystok.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 27, 2017, 07:58:59 »
Każde rozłączenie się karty sieciowej powinno być zarejestrowane. Dziś wymienię kartę w serwerze.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 30, 2017, 10:09:25 »
Niestety wymiana karty sieciowej, switcha oraz kabla nie przyniosła żadnego efektu. Nadal występuje błąd w dzienniku zdażeń jak wyżej oraz rozłącza stacje z serwerem.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 30, 2017, 17:55:42 »
Nikt nie mówił, że będzie łatwo.
Daniel, Białystok.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 31, 2017, 08:34:12 »
A co myślicie o tych błędach w dzienniku? Problem z dostępem do katalogów serwera SQL?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 31, 2017, 09:09:39 »
A co myślicie o tych błędach w dzienniku? Problem z dostępem do katalogów serwera SQL?

Jakich błędach, gdyż nie zamieściłeś żadnych, które w jakikolwiek sposób sugerowałaby coś takiego ?
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 31, 2017, 10:15:02 »
Spróbuj na czas prób wyłaczyć program antywirusowy na serwerze oraz zaporę dla połączeń prywatnych. Być moze wskaże to kierunek poszukiwań.
Dodam, że na naiektórych routerach taka sytuacja może występować, gdy komputery mają nadane adresy IP ręcznie, a nie przez DHCP.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 31, 2017, 10:35:45 »
Błędy opisane w pierwszym poście od samego początku.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 31, 2017, 10:53:40 »
Błędy opisane w pierwszym poście od samego początku.

To zacytuj fragment, który według ciebie sugeruje:

Problem z dostępem do katalogów serwera SQL?
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 31, 2017, 11:01:12 »
[
Problem z dostępem do katalogów serwera SQL?
To by raczej świadczyło o nieprawidłwoej instalacji serwera SQL, skoro on sam nie ma uprawnień do swoich folderów. Żaden użytkownik zewnętrzny nie potrzebuje dostępu do folderów serwera SQL.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 31, 2017, 12:29:45 »
[
Problem z dostępem do katalogów serwera SQL?
To by raczej świadczyło o nieprawidłwoej instalacji serwera SQL, skoro on sam nie ma uprawnień do swoich folderów. Żaden użytkownik zewnętrzny nie potrzebuje dostępu do folderów serwera SQL.

Taki problem może wystąpić praktycznie tylko przy ręcznym kopiowaniu baz danych i ich podłączaniu i objawiłby się już na etapie podłączania bazy, a nie pracy z nią, więc w ogóle nie widzę związku z opisywanymi problemami.
Daniel, Białystok.

Offline fenek96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34 SP3
Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 02, 2017, 19:18:01 »
Zauważyłem jeszcze jeden błąd w dzienniku zdarzeń codziennie o podobnej godzinie +-1h względem poprzeniej.
Cytuj
Nie można wygenerować kontekstu aktywacji dla "C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server\120\Tools\Binn\ManagementStudio\CopyDatabaseWizard.exe". Błąd w pliku manifestu lub w pliku zasad "C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server\120\Tools\Binn\ManagementStudio\CopyDatabaseWizard.exe" w wierszu 8. Wartość "1.0" atrybutu "version" elementu "assemblyIdentity" jest nieprawidłowa

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak dostępu do towarów/usług podczas wypisywania faktury
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 02, 2017, 19:18:01 »