Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: KlaraK w Grudzień 22, 2015, 23:39:14

Tytuł: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: KlaraK w Grudzień 22, 2015, 23:39:14
Witajcie!
Mam taki problem.

Na raporcie dobowym z terminala płatniczego nie ma jednej transakcji, która była robiona kartą. Ta transakcja jest w subiekcie i widnieje na raporcie dobowym z kasy.
Co się mogło stać, że raport z terminala jest pomniejszony o tę jedną transakcje?
Jak to naprawić, aby wszystko było okej pod względem księgowości?

Spotkaliście się z czymś takim?
Pozostałe transakcje robione kartą są na raporcie z terminala.
Tytuł: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 23, 2015, 00:05:16
A masz terminal połączony z Subiektem? Bo jeśli nie to odpowiedź jest prosta - ktoś nie wbił transakcji na terminal
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: micha w Grudzień 23, 2015, 23:55:16
A masz terminal połączony z Subiektem? Bo jeśli nie to odpowiedź jest prosta - ktoś nie wbił transakcji na terminal
O, to można mieć "terminal połączony z Subiektem"? Poproszę o więcej informacji. :-)
Tytuł: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 23, 2015, 23:59:46
A to już tylko KlaraK wie ;),  ale nie wiedzueć czemu mi się zdaje że nam nie zdradzi jak to zrobić.
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: KlaraK w Grudzień 24, 2015, 01:23:23
Tak, mam połączonego subiekta z terminalem. Jak go połączyć - nie wiem, wszystko robili serwisanci.

Sprawa się wyjaśniła- jedna sprzedawczyni pokazując nowej dziewczynie jak się obsługuje terminal, wydrukowała po tej transakcji raport. Dlatego na raporcie dobowym ta transakcja jest pominięta.
Wcześniej nic nie mówiła.

Dziękuję za Wasze odpowiedzi, na pewno się jeszcze tu spotkamy.
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: micha w Grudzień 24, 2015, 09:13:50
Tak, mam połączonego subiekta z terminalem. Jak go połączyć - nie wiem, wszystko robili serwisanci.
To ja poproszę o namiary na tych serwisantów. :-)
Tytuł: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 24, 2015, 09:31:28
Ja też poproszę
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 24, 2015, 10:02:54
Już dawno temu wspominałem, że mam pomysł jak wykonać integrację z terminalami płatniczymi, ale kompletnie nikt nie był zainteresowany (nie miałem nawet zapytania), więc jeszcze nic nie robiłem w tym temacie. Jeśli istnieje już takie rozwiązanie to jestem ciekawy na jakiej zasadzie działa, jeśli się dowiecie to prześlijcie informację na PW.
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: webluki w Grudzień 27, 2015, 14:09:38
ja też jestem chętny powiązać subiekta z terminalem ingenico:)
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: KlaraK w Styczeń 27, 2016, 19:04:32
Pobiorę kontakty i Wam przekażę!  :D
Tytuł: Odp: Brak transakcji na raporcie z terminala płatniczego
Wiadomość wysłana przez: subiekt_user w Styczeń 28, 2016, 09:18:07
KlaraK czy możesz zdradzić model terminala, który masz połączony z Subiektem?

Pozdr.