Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Miro w Czerwiec 23, 2017, 09:18:48
-
Zaktualizowałem Subiekta do wersji 1.48 (1.4801.10.3955).
Wprowadzam zobowiązanie, wpisuję dokument źródłowy, wypłacam z kasy a na raporcie kasowym pole Tytułem jest puste.
Jakiś błąd w wersji?
-
Nie, to raczej Twój błąd, zapewne nie włączyłeś w parametrach generowania tytułu na podstawie rozliczeń.
-
Nie miałem tej opcji zaznaczonej.
Dziękuję.
-
Nie tylko w raporcie kasowym brak pobierania tytułu.
W KP, KW z faktur wystawionych przed bieżącym dniem też nie ma.
Coś się zmieniło, że została dodana funkcja czy była, ale ustawiona wszędzie na pobieranie?
Czy tą funkcję trzeba odznaczyć na każdym stanowisku?
-
Nie tylko w raporcie kasowym brak pobierania tytułu.
W KP, KW z faktur wystawionych przed bieżącym dniem też nie ma.
Coś się zmieniło, że została dodana funkcja czy była, ale ustawiona wszędzie na pobieranie?
Czy tą funkcję trzeba odznaczyć na każdym stanowisku?
A parametrach dokumentów kasowych i bankowych domyślnie ta opcja jest odznaczona i trzeba ją zaznaczyć. Tam są cztery pozycje i warto zaznaczyć wszystkie, tak samo jak przepisuj treść do opisu.
Warto się zapoznać z ustawieniami, które są w Parametrach i Słownikach. Ustawianie jest globalne, a nie per stanowisko czy użytkownik.
-
Nie tylko w raporcie kasowym brak pobierania tytułu.
W KP, KW z faktur wystawionych przed bieżącym dniem też nie ma.
Niewiele z tego rozumiem, przecież informacje na raporcie kasowym pobierane są z dokumentów kasowych, jeśli na tych dokumentach nie będzie informacji to oczywistym powinno być, że na raporcie kasowym też ich nie będzie.
Coś się zmieniło, że została dodana funkcja czy była, ale ustawiona wszędzie na pobieranie?
Zdawało mi się, że to już sobie wyjaśniliśmy, są obecnie parametry odpowiedzialne za generowanie tytułu na podstawie rozliczeń, jest to ustawienie oddzielne dla każdego typu dokumentu... Jeszcze raz zachęcam do aktualizowania programu na bieżąco i zapoznawania się ze zmianami, będzie mniej problemów i dziwienia się.
Czy tą funkcję trzeba odznaczyć na każdym stanowisku?
Parametry dokumentów NIE są powiązane ze stanowiskiem.
-
Przykład.
Rozrachunki wg dokumentów, wprowadzam należność, wpisuję w pozycji dokument źródłowy jakąś treść i tej treści nie ma na raporcie kasowym w kolumnie "tytułem"
Generuj tytuł na podstawie rozliczeń przy KP mam zaznaczony.
Drugi przypadek.
Dodaj wpłatę, wybieram klienta, wpisuję kwotę, w tytułem wybieram FV i tytuł się nie pokazuje.
-
Przykład.
Rozrachunki wg dokumentów, wprowadzam należność, wpisuję w pozycji dokument źródłowy jakąś treść i tej treści nie ma na raporcie kasowym w kolumnie "tytułem"
Generuj tytuł na podstawie rozliczeń mam zaznaczony.
Jeśli Ci sięnie chce opisywać problemu na forum to zgłoś się do swojego dostawcy programu, aby zdiagnozował ten problem razem z Tobą, osobiście lub zdalnie... Staraj się szanować czas innych osób...
Dla mnie z Twojego "przykładu" niewiele wynika, nie wniosłeś nic nowego w stosunku do poprzednich wypowiedzi... Należności nie są bezpośrednio powiązane z raportem kasowym, więc informacje z należności cudownie się do niego nie przeniosą, a nie napisałeś co dokładnie zrobiłeś w międzyczasie, aby to uzyskać... Nie pokazałeś też, że na prawdę masz poprawnie skonfigurowane parametry programu, nie napisałeś też, ani nie pokazałeś znacznika generowania tytułu na podstawie rozliczeń na dokumencie finansowym... Nie chcesz pokazywać danych produkcyjnych to zawsze możesz wszystko powtórzyć na bazie demo...
-
Bardzo szanuję Wasz czas i Waszą pomoc.
Już po pierwszej Twojej pomocy pozaznaczałem w parametrach "generowanie tytułu na podstawie rozliczeń".
Teraz dodatkowo zaznaczyłem opcję "kopiuj tytuł do opisu" i poprosiłem aby patrzyli czy tytuł się pokazuje.
Będę obserwował jak teraz działa.
-
Bardzo szanuję Wasz czas i Waszą pomoc.
To zobacz kolejny raz jak to wygląda z drugiej storny...
Już po pierwszej Twojej pomocy pozaznaczałem w parametrach "generowanie tytułu na podstawie rozliczeń".
Jakich dokładnie parametrach ? Mimo wyraźnej prośby kolejny raz nie napisałeś, ani nie pokazałeś tych parametrów i efektów ich działania...
Teraz dodatkowo zaznaczyłem opcję "kopiuj tytuł do opisu" i poprosiłem aby patrzyli czy tytuł się pokazuje.
Będę obserwował jak teraz działa.
No i po co ? Czy gdzieś wspominałem w ogóle o tej opcji ? Nie wspominałem, gdyż nie ma związku z poruszanym przez Ciebie problemem.
Kolejny raz nie zrobiłeś tego o co prosiłem, ale za to zrobiłeś "po swojemu" i wykonałeś zbędne czynności, o które nie zostałeś poproszony.
-
Teraz dodatkowo zaznaczyłem opcję "kopiuj tytuł do opisu" i poprosiłem aby patrzyli czy tytuł się pokazuje.
Będę obserwował jak teraz działa.
No i po co ? Czy gdzieś wspominałem w ogóle o tej opcji ? Nie wspominałem, gdyż nie ma związku z poruszanym przez Ciebie problemem.
@daniel nie nerwusja. Ludzie mają różne charaktery i nie tak łatwo jest kogoś przestawić. :)
Zaznaczenie "kopiuj...." nie przeszkodzi, a zostanie na przyszłość do plików .jpk.
Odnośnie zmian, to trzeba brać pod uwagę, że te funkcje po zaznaczeniu nie działają wstecz, tylko do dokumentów wystawianych po zmianie.
Te sprzed zmiany trzeba poprawić/uzupełnić ręcznie.
-
W tym wątku wcale się nie denerwuję, zwróciłem tylko uwagę jak @Miro może w tym przypadku i w przyszłości szybciej uzyskać pomoc.
-
Te sprzed zmiany trzeba poprawić/uzupełnić ręcznie.
I tu jest chyba przysłowiowy pies pogrzebany.
-
Te sprzed zmiany trzeba poprawić/uzupełnić ręcznie.
I tu jest chyba przysłowiowy pies pogrzebany.
Gdybyś zrobił to o co prosiłem i pokazał jeden, przykładowy dokument to wszystko byłoby już dawno temu wyjaśnione.