Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: 5um w Grudzień 17, 2015, 13:34:53
-
Witam
Od wczoraj obserwujemy bardzo częste zjawisko występowania błędu krytycznego w programach Insert. Dotyczy to zarówno Subiekta jak i Gestora.
Błąd pojawia się bardzo często wymuszając zamknięcie programu / restart. Zjawisko pojawia się nawet wtedy gdy na stanowisku nikt nie pracuje. Program oczywiście wykonuje pewne czynności niezależnie od pracy użytkownika.
Czy potwierdzacie takie zjawisko?
Czy jest na to jakieś lekarstwo lub przyczyna?
-
Tak, potwierdzam u siebie takie zachowanie, już zaktualizowałem do 1.42, sprawdzam czy jest OK.
-
Również potwierdzam. Błąd na stanowisku z serwerem i na stanowisku klienckim, od 7.00 dzisiaj jakieś 5 razy. Po południ zrobię aktualizację i zobaczymy co dalej.
-
Dokładnie ten sam problem, prawdopodobnie jakaś aktualizacja Windowsa. W moim przypadku błąd pojawia się zarówno na Win XP jak i Win 7 64bit gdzie serwer stoi na Win 7 64bit. Podejrzewam, że problem leży po stronie serwera i jakiejś łatki Windows.
-
ten sam problem dwie firmy kilka stanowisk
-
Witam,
Mamy dokładnie ten sam problem, na kilku komputerach choć nie wszystkich... Czym to jest spowodowane??? i czy w wersji 1.42 też to występuje? :-\
-
Z Insertu poprosili o wyłączenie aktualizacji automatycznych ale to też nie pomogło...
Więc co teraz??? ???
-
odinstalować ostatnią aktualizację windowsa
-
Insert musi rozwiązać problem. System operacyjny się zmienia non stop a ich rozwiązania muszą nadążać za zmianami systemu operacyjnego.
U mnie win server 2012 R2 i 20 stanowisk z win 7 i 10. Dodając doświadczenia od innych. System zachowuje się analogicznie nie zależnie od zainstalowanego systemu operacyjnego.
INSERT do roboty.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
To nie Windows tylko prawdopodobnie programy Insertu mają problem z pobieraniem informacji o nowej wersji programu. Nie jest jeszcze znana przyczyna i rozwiązanie.
-
Insert musi rozwiązać problem. System operacyjny się zmienia non stop a ich rozwiązania muszą nadążać za zmianami systemu operacyjnego.
U mnie win server 2012 R2 i 20 stanowisk z win 7 i 10. Dodając doświadczenia od innych. System zachowuje się analogicznie nie zależnie od zainstalowanego systemu operacyjnego.
Wypadałoby poczekać na rozprawę zanim wyda się wyrok... ;)
INSERT do roboty.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To forum to zdecydowanie nie ten adres...
-
To raczej nie jest problem aktualizacji Windows bo sprawdziłem wszystkie komputery w swoim przypadku i ostatnie aktualizacje były tydzień temu a problem pojawił się dzisiaj. Drugim moim podejrzanym jest program antywirusowy, wszystkie komputery korzystają Z oprogramowania Kaspersky. I tu moje pytanie: Z jakiego oprogramowania antywirusowego korzystają inni którzy maja ten problem?
-
Czyli jak pisałem to nie antywirus, korzystam z darmowego dla firm Microsoft Essentials.
-
Rzeczywiście na próbę wyłączyłem antywirusa na serwerze i jednej stacji klienckiej i problem nadal się pojawiał. Wykluczam problemy sieciowe. Największą zagadką jest fakt, że problem występuje niezależnie od systemu operacyjnego klienta więc uwagę kieruję głównie na serwer jednak nie znalazłem nic co mogło by na to wpłynąć, nawet aplikacje poboczne typ java, flash itd nie były aktualizowane od kliku dni.
Czy subiekt posiada jakieś składniki które aktualizują się automatycznie?
-
Chyba nie czytałeś mojej odpowiedzi... Przecież cały pakiet GT aktualizuje się automatycznie, a dokładniej pobiera informacje o nowych wersjach i nowe wersje...
-
Przepraszam, owszem tak pisałeś tylko jakoś mi to umknęło, na szybko zerknąłem w pliki i rzeczywiście coś się dzisiaj aktualizowało. Czyli jednak winowajcą musi być sam Subiekt.
Wyobraź sobie, że do dzisiaj byłem przekonany, że subiekt aktualizuje się tylko na żądanie do kolejnych wersji a nie jak się okazuje ściąga też mniejsze aktualizacje bez wiedzy użytkownika.
-
Nie, sam nie pobiera aktualizacji programu, należy to wcześniej skonfigurować.
-
to nie problem aktualizacji windows bo ja mam ją wyłączoną od zawsze i jest ten błąd.
-
Nie, sam nie pobiera aktualizacji programu, należy to wcześniej skonfigurować.
A nawet jak pobierze, to sam nie aktualizuje. Trzeba to wyklikać.
-
U nas po aktualizacji do wersji 1.42 od rana jest na razie ok, jeszcze obserwujemy ale zapowiada się rozwiązanie problemu, gdyby nie pomogło dam znać.
Pozdrawiam
-
A skąd informacje, że 1.42 rozwiązuje problem ? Tak nie jest, jedynie odkłada go w czasie.
-
WIESZ, że w 1.42 problem wróci po pewnym czasie, czy tylko nie jesteś przekonany że to go rozwiązuje?
-
Opieram się o "wiedzy" otrzymanej od producenta... Ma być dzisiaj HF1 do 1.42 i HF2 do 1.41.
-
Pojawiła się właśnie poprawka HF2, która eliminuje błąd.
-
Aldo przepraszam za pytanie - ale gdzie można pobrać to HF2?
-
Aldo przepraszam za pytanie - ale gdzie można pobrać to HF2?
Tutaj się nie mieści. Wrzucę gdzieś na strone i podam.
-
http://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_GT/InsERT_GT_1_41_HF2.exe
-
http://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_GT/InsERT_GT_1_41_HF2.exe
O, już zdążyli pokazać.
-
Błąd pojawia się z chwilą pobrania najnowszej wersji . Wcześniej objawiało się to naprzykład znikaniem lewej belki tej takiej wysuwanej. Pomaga zainstalowanie pobranej aktualizacji.