Autor Wątek: Czy jest szybki sposób na...  (Przeczytany 2408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grajcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.47 SP2 HF1
Czy jest szybki sposób na...
« dnia: Czerwiec 05, 2017, 15:42:51 »
... dodanie wartości w polu własnym (dostępność) dla wszystkich produktów od razu? Chciałbym uzyskać taki efekt, aby dla stanu zerowego status dostępności towaru wyświetlany był jako "na zamówienie". Sklep mam zbudowany na preście, a 300 produktów do przeklikania się jeden po drugim, to trochę żmudna praca...

Pozdrawiam,
Gracjan

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9235
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2017, 16:05:36 »
W standardzie nie. Poza standardem napisanie odpowiedniego update wywoływanego co jakiś czas albo jak ma być automat to trigger, który zaktualizuje to pole po zmianie stanu.
Sławek, Zduńska Wola

Offline grajcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.47 SP2 HF1
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2017, 08:28:30 »
Szkoda... Nie pozostaje nic innego jak się przedziubać przez 300 produktów...
Tak czy siak - dzięki za odpowiedź ;-)

Pozdrawiam,
Gracjan

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 06, 2017, 08:45:16 »
Wydaje mi się, że źle do tego podchodzisz. Zamiast kombinować w Subiekcie, powinieneś skonfigurować sklep, aby wyświetlał komunikat "na zamówienie" jak towar ma zerowy stan.
Krzysztof, Radom

Offline grajcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.47 SP2 HF1
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 06, 2017, 08:54:32 »
Taaa... Tak też zrobiłem. Wszystko zostało przygotowane i wdrożone podczas importu produktów. Działało idealnie. Kolejnym krokiem było wybranie i zainstalowanie programu finansowo-magazynowego do obsługi sklepu. Wybrałem Subiekta. Jako integrator Subiekt-Presta wybrałem FirmesLink. Pozostało tylko przyjąć towary do sklepu... i zaczęło się...
Towary, które są na stanie wyświetlają się jako DOSTĘPNY (tak zdefiniowałem) oraz NA STANIE (nie wiem skąd?). Produkty z zerowym stanem wyświetlają się jako NA ZAMÓWIENIE (zdefiniowane przeze mnie) oraz BRAK NA STANIE (???). Dodatkowo, te które na siatce produktów mają opis BRAK NA STANIE, na stronie produktu mają opis TEN PRODUKT NIE JEST JUŻ DOSTĘPNY (???). I w tym tkwi całe zło!!!

pozdrawiam,
Gracjan

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9235
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:18:58 »
Szkoda... Nie pozostaje nic innego jak się przedziubać przez 300 produktów...

Pozostaje jeszcze zamówienie odpowiedniego skryptu. To nie powinno być kosztowne przy takiej ilości towarów.
Sławek, Zduńska Wola

Offline grajcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.47 SP2 HF1
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:21:53 »
No właśnie... przy takiej liczbie produktów... Przy takiej liczbie produktów to chyba nie ma sensu wydawanie dodatkowych pieniędzy na skrypty... Zresztą - zostało mi już raptem 30 produktów do przeklikania się ;-)

Dzięki wielkie za podpowiedzi,
Gracjan

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:25:54 »
Taaa... Tak też zrobiłem. Wszystko zostało przygotowane i wdrożone podczas importu produktów. Działało idealnie. Kolejnym krokiem było wybranie i zainstalowanie programu finansowo-magazynowego do obsługi sklepu. Wybrałem Subiekta. Jako integrator Subiekt-Presta wybrałem FirmesLink. Pozostało tylko przyjąć towary do sklepu... i zaczęło się...
Towary, które są na stanie wyświetlają się jako DOSTĘPNY (tak zdefiniowałem) oraz NA STANIE (nie wiem skąd?). Produkty z zerowym stanem wyświetlają się jako NA ZAMÓWIENIE (zdefiniowane przeze mnie) oraz BRAK NA STANIE (???). Dodatkowo, te które na siatce produktów mają opis BRAK NA STANIE, na stronie produktu mają opis TEN PRODUKT NIE JEST JUŻ DOSTĘPNY (???). I w tym tkwi całe zło!!!
Czyli, jak zwykle o istocie problemu dowiadujemy się kiedy już po wszystkim. Eh...
Przecież to jest jak wół problem po stronie integratora i tam należy szukać rozwiązania, a nie kombinować ze skryptami, polami własnymi i innymi rzeczami, które w ogóle nie powinny być istotne dla sprawy.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline grajcy

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.47 SP2 HF1
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:31:19 »
Drogi Candy,

Jeśli jesteś pewien, że problem leży po stronie integratora, podpowiedz proszę jak go rozwiązać. Czy jest to kwestia ustawień? Taka informacja z pewnością przyda mi się w przyszłości kiedy będę wdrażał kolejne sklepy w ramach mojego multistora...

Z góry dziękuję za pomoc ;-)

Pozdrawiam,
Gracjan

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9235
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:34:48 »
Przecież to nie Subiekt wpisuje te dane do sklepu tylko integrator pobiera informację z Subiekta, wpisuje do sklepu i to na styku integrator/Sklep trzeba tego szukać. Szukaj u dostawcy sklepu lub u dostawcy integratora. Dopytaj się skąd biorą się statusy o których napisałeś wcześniej.
Sławek, Zduńska Wola

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:47:08 »
Jeśli jesteś pewien, że problem leży po stronie integratora, podpowiedz proszę jak go rozwiązać.
To nie tak. W sklepie pojawiają się statusy niezgodne z danymi w Subiekcie.
Subiekt jest źródłem danych, sklep odbiorcą, a za przesyłanie odpowiada integrator.
Skoro tak to jest oczywiste że problem leży w integratorze.

Na pytanie czy źródłem problemu jest niepoprawna konfiguracja integratora, czy jego błąd odpowiedzi nie znam i nie zamierzam zgadywać.
 
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Czy jest szybki sposób na...
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 06, 2017, 09:47:08 »