Autor Wątek: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI  (Przeczytany 3928 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline molczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51 SP1
BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« dnia: Lipiec 11, 2017, 09:31:46 »
Witam,

mam problem z aktualizacją, przy aktualizacji programu z wersji 1.4801 do 14802 co chwila wyskakuje komunikat BRAK ODPOWIEDZI i strasznie długo to trwa. Co może być przyczyną? Jestem na etapie aktualizacja standardowych wzorców wydruku i pasek postępu od 10 min nawet nie ruszył. Przy wcześniejszych aktualizacjach nie miałem takich problemów.
ssds

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2017, 09:42:52 »
Jaka była pierwotna wersja?
Jakie parametry komputera?
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2017, 09:47:37 »
No i bardzo ważne - konwersja jest wykonywana na serwerze SQL czy stacji klienckiej, jeśli na stacji taka jest realna prędkość połączenia ?
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2017, 10:02:57 »
@Birds - wersja jest podana.
A problem nie jest przy aktualizacji, tylko przy konwersji bazy. Taką operację powino  się wykonywać wyłącznie na komputerze, na którym jest serwer SQL.
A parametry takiego komputera mają decydujące znaczenie.
Może też być problem z samą bazą.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2017, 10:19:55 »
@Birds - wersja jest podana.

Podane jest stwierdzenie, że dzieje się tak podczas  konwersji "z wersji 1.4801 do 14802". W ubiegłym tygodniu klient dzwoniąc do mnie też mi tak powiedział nie mówiąc wcześniej, że ciągnie aktualizację od 1.32. Zauważ, że aktualizacja wydruków i wielu innych parametrów jest dokonywana dopiero na samym końcu po wykonaniu wszystkich skryptów.
Sławek, Zduńska Wola

Offline molczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51 SP1
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 12, 2017, 08:58:51 »
Aktualizacja była z wersji 1.4801
Serwer SQL
Udało się wszystko zaktualizować, przypuszczam że to niestety wina komputera. Jednak kilka razy przerwało aktualizację i teraz mam
 4 nowe podmioty typu (podam nazwy jakie mam)

BODO - kopia - 4 - na tym wyskakuje komunikat - jest aktualnie konwertowana
BODO - kopia - 4 kopia - na tym pracowałem wczoraj i mam wszystkie transakcje z wczorajszego dnia i jest ok.
BODO - kopia - 4 kopia (kopia z wersji 1.4801) - na tym podmiocie nie mam transakcji z wczorajszego dnia
BODO - kopia - 4 kopia (kopia z wersji 1.4801)(kopia z wersji 1.4801) - tego nie mogę uruchomić, wyskakuje komunikat zbyt długa nazwa podmiotu

oprócz tych 4 podmiotów mam jeszcze 5 z poprzednich aktualizacji

Mam teraz pytanie, czy można pousuwać podmioty i zostawić tylko ten z którego się korzysta? Jeśli tak to jak to zrobić?
Jak zmienić nazwę podmiotu?
ssds

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 12, 2017, 09:02:03 »
Mam teraz pytanie, czy można pousuwać podmioty i zostawić tylko ten z którego się korzysta?

Tak.

Jeśli tak to jak to zrobić? Jak zmienić nazwę podmiotu?

Takie operacje są dostępne w programie serwisowym, zapoznaj się z dostęnymi funkcjami, jest ich zaledwie kilka.
Daniel, Białystok.

Offline molczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51 SP1
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 12, 2017, 10:56:27 »
Program serwisowy jest dostępny z poziomu Subiekt GT czy jest to oddzielny program?
ssds

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 12, 2017, 11:20:27 »
Ojej... Oddzielny program
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline molczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51 SP1
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 12, 2017, 11:48:18 »
Przepraszam ale jestem zwykłym użytkownikiem a nie serwisantem więc mam prawo nie wiedzieć takich rzeczy

Dziękuje za pomoc.
ssds

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 12, 2017, 13:05:43 »
i nawet dobrze ze nie wiesz jako zwykly uzytkownik;-)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 12, 2017, 17:43:43 »
Przepraszam ale jestem zwykłym użytkownikiem a nie serwisantem więc mam prawo nie wiedzieć takich rzeczy

To prawda, masz prawo nie wiedzieć, ale masz też prawo spytać...swojego dostawcę programu...
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 12, 2017, 19:24:38 »
A z usuwaniem zbędych podmiotów uważaj, bo nie raz spotkałem się z tym, że uzytkownik z rozpędu usunął aktualną bazę. W sumie to tylko 4 klinięcia.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: BRAK ODPOWIEDZI SUBIEKT PODCZAS AKTUALIZACJI
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 12, 2017, 19:24:38 »