Autor Wątek: Dearchiwizacja po awarii dysku  (Przeczytany 1605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline paskar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.35
Dearchiwizacja po awarii dysku
« dnia: Luty 25, 2019, 14:24:41 »
Dzień dobry,

Proszę o pomoc / poradę (poza tą by robić backup bo już wiem).
Uszkodzeniu uległ dysk w laptopie na którym był SGT. Po odzyskaniu danych przypuszczam że kilka plików archiwizacyjnych uległo uszkodzeniu. Z tego co się domyślam to na każdy dzień tygodnia jest inny plik np we wtorki zapisuje dane w pliku "nazwa_2.iar" - bo to chyba wynika ze sposobu w jaki miała być przeprowadzana archiwizacja.
Teraz, mam dysk z odzyskanymi danymi, nowy komputer, zainstalowałem subiekta (z instalki ze strony producenta), ale nie zakładałem nowego podmiotu tylko chciałem od razu dearchiwizować dane i w przypadku plików z końcówka 3, 4 i 5 program zawiesza się a z końcówką 2 wczytuje całość, ale kończy się błędem - w załączeniu plik z log'u.

Czy jest jakaś szansa na przywrócenie danych? Najlepiej wszystkich :D

Proszę o wyrozumiałość, jestem tylko użytkownikiem a nie znawcą programu ;)

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9235
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Dearchiwizacja po awarii dysku
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2019, 14:28:41 »
Zmień folder roboczy z :

C:\Users\User\Desktop\Roboczy\

na np

C:\Roboczy\ (oczywiście wcześniej tworząc tam ten folder)

BTW

Backup rób na innym nośniku niż masz bazę :)
Sławek, Zduńska Wola

Offline paskar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.35
Odp: Dearchiwizacja po awarii dysku
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2019, 16:13:45 »
ok baza przywrócona, a co z paragonami i fakturami które zostały wystawione później, czyli w kolejnych 3 dniach pracy programu? Paragony zostały zafiskalizowane , faktury wydrukowane - muszę to wszystko ponownie wprowadzić?

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Dearchiwizacja po awarii dysku
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2019, 16:29:31 »
ogolnie tak

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Dearchiwizacja po awarii dysku
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2019, 16:29:31 »