Autor Wątek: Wgląd do danych klienta w zrealizowanym zamówieniu  (Przeczytany 3084 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Wgląd do danych klienta w zrealizowanym zamówieniu
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 28, 2019, 08:57:59 »

"Trochę" sam sobie zaprzeczasz ;) Najlepszym rozwiązaniem wydaje się modyfikacja podglądu F9.


No dokładnie o tym myślałem bo tam da się kopiować ale tam nie mam nr tel oraz adresu e-mail a nie wiem jak to zrobić bym to miał  ;D Pomożecie ?

Robi się bardzo prosto, jak na przykład pizzę - zamawia się gotową ;)
Daniel, Białystok.

Offline andrzej13

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
Odp: Wgląd do danych klienta w zrealizowanym zamówieniu
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 29, 2019, 08:33:23 »
Problem nadal nie rozwiązany :(

Ktoś ma sposób na łatwe kopiowanie adresów e-mail ze zrealizowanych już zamówień ?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Wgląd do danych klienta w zrealizowanym zamówieniu
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 29, 2019, 08:33:23 »