Autor Wątek: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.  (Przeczytany 7698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pucio12

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT Rachmistrz GT - aktualne
Odp: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 07, 2015, 22:03:01 »
Jest jak chciałem mam nadzieje że nic więcej się nie porąbało ale w sumie to nie powinno.
oczywiście poleciałem lenistwem i zrobiłem tak:
 
update pd_Uzytkownik  set uz_Status = '0'
update pd_Uzytkownik  set uz_Status = '1' where uz_Id = '1' - szef żebym mógł się zalogować 

nie chciało mi się klepać 80 linijek z czego aktywnych miało zostać tylko 15. Aktywowałem ich z poziomu subiekta bez problemu.
tak dla sprawdzenia spróbowałem deaktywować ale dalej to samo błąd zapisu trudno trzeba będzie się za to kiedyś zabrać.

Na razie zrobiłem to na bazie testowej jak koś ma obiekcje do tego to proszę informację.   


   

Offline Foltape

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT 1.42 HF1
Odp: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 23, 2015, 10:05:04 »
Witam. Miałem ten sam błąd. Firma polecana przez Inserta stwierdził błąd bazy danych przez zewnętrzną aplikację. Już miałem oddać bazę danych do naprawy a błąd sam ustąpił po ostatniej aktualizacji Subiekta do wersji 1.42 HF1

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17068
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 23, 2015, 10:39:14 »
Taki komunikat może wiele przyczyn, więc jeśli nie została znaleziona przyczyna w Twoim przypadku to nie możesz stwierdzić, że miałeś ten sam błąd - miałeś jedynie taki sam komunikat błędu... Niestety na bazach danych zna się na prawdę niewiele osób.
Daniel, Białystok.

Offline Foltape

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT 1.42 HF1
Odp: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 23, 2015, 12:05:38 »
Pierwsze udzielenie się na forum a już zostałem zrugany  ;) Wskazałem tylko rozwiązanie, które u mnie wyeliminowało błąd - sorry komunikat błędu dzięki czemu nie poniosłem kosztów 360pln i może też uchronię przed tym kolegę, który umieścił zapytanie.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4878
  • Reputacja +172/-11
Odp: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 23, 2015, 12:17:06 »
Nie zostałeś zrugany, tylko wyjaśniono Ci że wyciągasz nieuprawnione wnioski.

Może zaoszczędziłeś, może odłożyłeś wydatki na później, tego nie wiemy. Co do zasady "przyklepywanie sprawy" bez usunięcia przyczyny problemu opłaca się słabo, ale czasem można mieć szczęście.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Bbłąd zapisu do bazy danych, dane zostały zmienione w tle.
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 23, 2015, 12:17:06 »