Mam pytanko - kiedyś klient zamówił jakiś towar - przez przypadek wystawiłem mu na niego dwie faktury jedną w czwartek a drugą we wtorek - zapominając, że wystawiłem ją przed weekendem. Zapytałem klienta o numer faktury który ma w systemie aby skorygować ją u nas ale z odpowiedzią czekałem długo więc skorygowałem sobie tą czwartkową a okazało się, że klient ma u siebie jednak tą z wtorku. Subiekt nie pozwala mi skasować korekty wyświetlając najpierw komunikat:
Dokument nie może zostać usunięty, ponieważ dostawy dla niektórych pozycji zostały zmodyfikowane.
Jeśli usunę na chwile pozycje z faktury zakupowej na której doszedł mi w/w towar to otrzymuję komunikat:
Brak towaru w magazynie - dziwi mnie ten komunikat bo ja chcę usunąć dokument który dodaje na stan a nie odejmuje.
Jak pozbyć się z systemu w/w korekty aby wystawić do prawidłowego numeru albo jak prawnie rozwiązać problem bo pierwszy raz mam taką sytuację?