Autor Wątek: Reklamacje  (Przeczytany 2127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline c3b

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.31
Reklamacje
« dnia: Maj 12, 2016, 09:39:05 »
Witam.

Klient zamówił 160 sztuk produktu i w dostawie otrzymał 150 sztuk. Po sprawdzeniu na magazynie okazało się, że magazynierzy rzeczywiście wysłali 150 sztuk produktu i chcemy dosłać brakujące 10 sztuk do klienta. Pytanie czy można w subiekcie wprowadzić reklamacje od klienta z powodem reklamacji oraz w następnym etapie zaznaczyć, że reklamacja została zrealizowana ( wysłanie brakujących produktów z reklamacji nr X w dniu XX.XX.XXXX )?

Dziękuje za pomoc.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17249
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Reklamacje
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2016, 10:25:15 »
Dedykowanego mechanizmu nie ma, ale można rozważyć na przykład: flagi dokumentów, zadania (będzie potrzebna licencja na Gestora).
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Reklamacje
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2016, 10:28:02 »
W Subiekcie GT nie ma dodatkowych dokumentów na takie przypadki.
Informację można wprowadzić jako notatkę do kontrahenta lub załączyć zewnętrzne dokumenty (pdf) do Biblioteki dokumentów kontrahenta.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Reklamacje
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2016, 10:28:02 »