Autor Wątek: RATUNKU  (Przeczytany 2370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline patis81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.47 SP1
RATUNKU
« dnia: Lipiec 13, 2017, 10:40:16 »
Witam
Jak znaleść wykasowaną fakturę sprzedaży w subiekcie GT, przebywałam na zwolnieniu lekarskim no i niestety program dostał się w ręce stażystki.
Gdy próbuję wpisać ręcznie żeby mieć kolejność informuje mnie że podany numer jest zajęty ale nie widać go w programie nigdzie :(((( pomocy

Offline gilbert3

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 112
  • Reputacja +6/-1
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 13, 2017, 10:42:33 »
Prawdopodobnie została mu zmieniona data, stąd nie widać go na pierwszy rzut oka. F8 - szukaj po pełnym numerze. Skoro numer jest zajęty to się na pewno znajdzie.

Offline patis81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.47 SP1
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2017, 10:46:48 »
Niestety nie wyświetla się   :-\

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 13, 2017, 11:02:58 »
Niestety nie wyświetla się   :-\
Wejdź w Administracja-Parametry-Numeracja dokumentów wybierz Faktura sprzedaży (odpowiedni typ) i na zakładce Luki w numeracji sprawdź czy ten numer jest pokazywany.
Jeśli nie jest pokazywany, to sprawdź wszystkie filtry, jakie masz nad listą wyświetlanych faktur.
Ewentualnie włącz w filtrze daty "nieokreślony".
I upewnij się, że sprawdzasz w dobrym magazynie.

Offline patis81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.47 SP1
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 13, 2017, 11:29:26 »
Również nic  :-[ :-[ :-[

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 13, 2017, 11:35:19 »
Również nic  :-[ :-[ :-[
Jeśli Twoja odpowiedź jest uniwersalna dla wszystkich pytań, to nie mam nic więcej w tym temacie.

Offline patis81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.47 SP1
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 13, 2017, 11:49:41 »
Niestety nie jest. Szukam pomocy bo muszę dokumenty dziś oddać a sprawdziłam wszystkie pomoce, które mi tu udzielono ale faktury jak nie ma tak nadal nie ma. Dziękuję więc za pomoc od wszystkich pozostaje mi tylko zwolnić się!

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 13, 2017, 11:54:07 »
Niestety nie jest. Szukam pomocy bo muszę dokumenty dziś oddać a sprawdziłam wszystkie pomoce, które mi tu udzielono ale faktury jak nie ma tak nadal nie ma. Dziękuję więc za pomoc od wszystkich pozostaje mi tylko zwolnić się!
Jeśli uważasz, ża na to pytanie
Cytuj
Wejdź w Administracja-Parametry-Numeracja dokumentów wybierz Faktura sprzedaży (odpowiedni typ) i na zakładce Luki w numeracji sprawdź czy ten numer jest pokazywany.
prawidłowa odpowiedź jest "nic", to może rzeczywiście tylko to
Cytuj
pozostaje mi tylko zwolnić się!
Ci pozostaje.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 580
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 13, 2017, 12:16:19 »
Czy w zakładce faktury sprzedaży masz wyłączone wszystkie filtry? Jeśli tak to daj Ctrl+f i wyszukaj numer który brakuje

Offline patis81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.47 SP1
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 13, 2017, 12:57:13 »
Dziękuję serdecznie socha86 szukałam cały czas w czerwcu nie przełączyłam filtra na bieżący rok z tych nerwów znalazłam numer w maju.

Aldo: pomimo Twoich uwag, dziękuję serdecznie (nie wszyscy są idealni a w nerwach człowiek czasami się gubi)

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 13, 2017, 13:20:23 »
Dziękuję serdecznie socha86 szukałam cały czas w czerwcu nie przełączyłam filtra na bieżący rok z tych nerwów znalazłam numer w maju.

Aldo: pomimo Twoich uwag, dziękuję serdecznie (nie wszyscy są idealni a w nerwach człowiek czasami się gubi)
A wystarczyło po kolei sprawdzić 4 punkty, które podałem w pierwszym poście. Nerwy nigdy nie pomagają, a bardzo często przeszkadzają.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: RATUNKU
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 13, 2017, 13:20:23 »