Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: michalch w Styczeń 20, 2016, 10:49:55
-
Dzień dobry,
nie znalazłem odpowiedzi na mój problem dlatego też zmuszony jestem założyć nowy wątek.
Przy wystawaniu faktury sprzedaży, w polu 'sprzedawca' chciałbym mieć numer NIP.
Gdy dodałem to pole w ustawieniach, pojawia się jedynie "NIP:" bez jakiejkolwiek wartości.
Oczywiście numer jest podany w danych podmiotu.
Czy ktokolwiek spotkał się z taką sytuacją?
Pozdrawiam.
-
To podstawy działania programu... Dana kontrahentów są historiowane i zapamiętywane na dokumencie w momencie jego wystawienia, jeśli dane kontrahenta zostaną zmienione po wystawieniu dokumentu to oczywistym jest, że na dokumencie (wydruku) nie będzie widać tych zmian. Należy usunąć kontrahenta z dokumentu i dodać raz jeszcze.
-
Przy czym miałem na myśli mój numer NIP.
-
Przy czym miałem na myśli mój numer NIP.
Gdzie dodałeś to pole, w jakich ustawieniach?
Domyślnie to pole jest zaznaczone i nic nie trzeba poprawiać.
-
Przy czym miałem na myśli mój numer NIP.
Mój błąd. Na jakim wzorcu wydruku to sprawdzasz, sprawdź na standardowym.
-
Z tego, co zaobserwowałem nie jest to zależne od wzorca wydruku, gdyż w zależności od tego, którą fakturę drukuję na jednej NIP wyświetla się, na drugiej nie. Czyli jeśli używam tego samego wzorca dla x faktur, to na części numer wyświetla się normalne, na kilku zaś jest tylko "NIP:"
-
Z tego, co zaobserwowałem nie jest to zależne od wzorca wydruku, gdyż w zależności od tego, którą fakturę drukuję na jednej NIP wyświetla się, na drugiej nie. Czyli jeśli używam tego samego wzorca dla x faktur, to na części numer wyświetla się normalne, na kilku zaś jest tylko "NIP:"
A wszystkie na pewno drukujesz na tym samym wzorcu? Śmiem podejrzewać, że nie.
-
Drukuje je na tym samym wzorcu - zresztą, sprawdziłem kilka różnych wzorców i za każdym razem na konkretnej fakturze numer ten się nie wyświetla. Więc zakładam, że problem tkwić może w tej fakturze, a nie we wzorcach.
-
Drukuje je na tym samym wzorcu - zresztą, sprawdziłem kilka różnych wzorców i za każdym razem na konkretnej fakturze numer ten się nie wyświetla. Więc zakładam, że problem tkwić może w tej fakturze, a nie we wzorcach.
Ponieważ dotyczy to wystawiającego, a ten jest na stałe zapisany w Parametrach, nie ma możliwości usunięcia NIPu sprzedawcy na jednej fakturze.
Można to zrobić wyłącznie przez modyfikację wzorca wydruku, ale wtedy ta modyfikacja obejmuje wszystkie faktury wydrukowane na tym wzorcu.
A twierdzisz, że wszystkie są drukowane jednym i zawsze tym samym wzorcem.
Jest teoretycznie mozliwość osiągnięcia takie przypadku tylko w jeden sposób (teoretycznie, bo nie sprawdzałem), że ktoś usunął NIP w danych firmy, wystawił fakturę, po czym, ponownie wpisał NIP w danych. Ponieważ wpisy są historiowane, to dane tej faktury są przywiązane do konkretnego wpisu w bazie, a ten jest bez NIPu.
Podejrzewam, że usunięcie tej faktury i wypisane jej na nowo poprawiło by ją.
-
Chodzi o fakturę sprzedaży - to NIP mojej firmy się nie wyświetla, a jest przecież powiązany z licencją, nie ma przecież możliwości jego usunięcia.
Wydaje mi się, że jedyną opcją będzie usunięcie faktury i wystawienie jej na nowo, ale chciałem dowiedzieć się, co spowodowało taką sytuację.
-
Drukuje je na tym samym wzorcu - zresztą, sprawdziłem kilka różnych wzorców i za każdym razem na konkretnej fakturze numer ten się nie wyświetla. Więc zakładam, że problem tkwić może w tej fakturze, a nie we wzorcach.
Dane sprzedawcy/podmiotu nie są w żaden sposób powiązane z dokumentem... Skoro dzieje się tak jak opisujesz to po prostu czegoś istotnego nam nie mówisz, a wtedy znalezienie przyczyny jest dużo trudniejsze lub niemożliwe... Czym w takim razie różnią się przykładowe dwa dokumenty na których NIP się drukuje i nie drukuje ?
Mam małe podejrzenie - jaki mają rodzaj transakcji VAT ?
-
to NIP mojej firmy się nie wyświetla, a jest przecież powiązany z licencją, nie ma przecież możliwości jego usunięcia.
A jednak masz taką możliwość, możesz usunąć NIP UE.
-
Co do VAT - faktycznie, różnią się.
S, EX - jest ok
SPTK - NIP nie wyświetla się prawidłowo
-
To na co czekasz, uzupełnij dane podmiotu skoro sprzedajesz poza kraj.
-
Dziękuję.