Czy dobrze rozumiem, że prawidłowo byłoby ustawić dla każdej formy płatności pobraniowej osobny punkt płatności i odpowiednio do każdego punktu kontrahenta z którym będę mógł robić rozliczenie?
Jeśli będziesz prowadził rozrachunki to tak - będziesz, na pewno ?
Witam,
Żeby nie zakładać nowego tematu, chciałbym podpytać o możliwość rozdzielenia pobrań.
Na tą chwilę używamy formy płatności "za pobraniem" dla wszystkich firm kurierskich z których korzystamy tj. DPD, InPost Paczkomaty i Poczta Polska.
W subiekcie pobrania przypisują się do jednego utworzonego kontrahenta według poniższego linku:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/714,jak-wystawic-fakture-z-forma-platnosci-za-pobraniem-w-subiekcie-gt.html
Jego nazwa do DPD_KURIER_POBRANIE, mniejsza o nazewnictwo.
No i teraz chciałbym aby w ZK, FS czy PAi pojawiła się możliwość wyboru płatności: Za pobraniem Poczta, Za pobraniem Paczkomaty, Za pobraniem DPD lub inne pobrania które dodamy w przyszłości.
Chodzi oto żeby przy rozliczaniu pobrań można było przefiltrować pobrania pocztowe, pobrania od DPD czy pobrania z Paczkomatów.
Utworzyłem kolejnego kontrahenta o nazwie POCZTA_POLSKA_POBRANIE jednak nie jest on widoczny we wzorcu wydruku.
Pytanie jakie kroki dalej poczynić aby pobrania zostały przypisane do odpowiedniego kontrahenta ? Może źle kombinuje i jest na to jakiś inny sposób ?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Jeżeli zależy Ci na tym by na fakturze drukowała się informacja o konkretnym pobraniu typu: DPD, InPost... to faktycznie musisz zmienić wzorzec wydruku w zewnętrznym programie lub do każdego wybierać odpowiedni wzorzec.
Natomiast jak wystarczy na wydruku informacja "Za pobraniem" to ustawisz to w subiekcie, a dodając inne firmy (jak w linku) będziesz mógł wybrać do jakiego rozliczenia ma trafić dane pobranie.
Jeśli dodałeś kilka firm w sposób jaki pokazałeś to przy wypisywaniu dokumentu zaznacz kredyt i rozwiń listę naciskając na strzałeczkę przy nazwie.