Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Tenautomatix w Sierpień 12, 2016, 13:21:01
-
Mam problem z następującą sytuacją i chciałbym się poradzić, jak się w niej zachować:
Przyjmuję zamówienie na produkty, których nie mam w magazynie. Klient płaci z góry i otrzymuje fakturę zaliczkową. Niestety, nie wszystkie produkty są dostarczane w tym samym czasie, a różnica w terminach skłania klienta do odebrania części produktów wcześniej.
Jaki dokument powinien otrzymać klient, który odbiera tylko część z produktów, które opłacił zaliczką? Wydanie zewnętrzne? Jaki dokument powinienem wystawić, kiedy klient odbiera pozostałe towary? Jak powinienem te dokumenty połączyć z wystawioną fakturą zaliczkową? Czy na koniec wystawiam fakturę zaliczkową końcową na wszystkie produkty?
-
Mam problem z następującą sytuacją i chciałbym się poradzić, jak się w niej zachować:
Przyjmuję zamówienie na produkty, których nie mam w magazynie. Klient płaci z góry i otrzymuje fakturę zaliczkową. Niestety, nie wszystkie produkty są dostarczane w tym samym czasie, a różnica w terminach skłania klienta do odebrania części produktów wcześniej.
Jaki dokument powinien otrzymać klient, który odbiera tylko część z produktów, które opłacił zaliczką? Wydanie zewnętrzne? Jaki dokument powinienem wystawić, kiedy klient odbiera pozostałe towary? Jak powinienem te dokumenty połączyć z wystawioną fakturą zaliczkową? Czy na koniec wystawiam fakturę zaliczkową końcową na wszystkie produkty?
Bardzo dobrze kombinujesz. Wystawiasz kolejne WZ, a następnie do nich zbiorczo fakturę zaliczkową końcową. Tylko WZ wystawiasz z poziomu Zamówienia od klienta.