Witam.
Nie za bardzo wiem do kogo się zwrócić, byłem u "Autoryzowanego Partnera", ale Pani powiedziała, że Subiekta dla Windows wycofali jeszcze zanim zaczęła tam pracować.
Mam stareńkiego Subiekta dla Windows w wersji 1.08. Stary, już niewspierany, ale działał. Działał na Windows 98, ME, po przesiadce na XP i bez problemów po kupnie laptopa z Windows 7.
Niestety po ostatniej aktualizacji systemu do Windows 10 zaczęły się schodki...
Subiekt działa całkowicie normalnie - wystawia faktury, paragony, zamówienia. Problem zaczyna się, gdy chcę zrobić archiwizację danych. Normalnie wypluwał mi po minucie dwa pliki o łącznej wadze około 11-12MB. Teraz archiwizacja trwa ułamek sekundy, a wynikowy plik ma około 700kB. Przy próbie dearchwizacji na innym komputerze (i nie ma tu znaczenia czy jest to świeża instalacja czy próba aktualizacji danych przez dearchiwizację) - nic się nie zmienia. Ani nie pojawia się nowy podmiot (chociaż tworzy się kolejny katalog w folderze podmioty) ani nie aktualizują się dane dokumentów.
Archiwizacje są dla mnie niezwykle istotne nie tylko ze względu na bezpieczeństwo danych, ale też po zapisaniu danych w chmurze korzystam z komputera w innym miejscu do porządkowania na spokojnie faktur zakupu.
Teraz pytanie - czy jest szansa coś z tym zrobić? Wiem, że program jest wiekowy, ale już się tak przyzwyczaiłem i naprawdę nie potrzebuję żadnej innej funkcjonalności niż to co jest.
Jeśli nie da się nic zrobić, to na co najlepiej zaktualizować, żeby nie było problemów - GT czy nexo?