Autor Wątek: Problem z drukarką Novitus Deon E  (Przeczytany 2037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aron_nm

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.35
Problem z drukarką Novitus Deon E
« dnia: Listopad 29, 2017, 14:40:56 »
Witam,
Posiadam SubiektaGT w najnowszej wersji (1.49 SP 1)
Zakupiłem drukarkę novitus.

Zainstalowałem sterowniki ze strony producenta.
Mam czysty system Windows 10 PRO 64-bit.

Po podłączeniu drukarki, w menedżerze urządzeń pojawiają się 2 nowe "urządzenie": USB Serial Port(COM6) i USB Serial Port(COM5) oczywiście z wykrzyknikami.
Drukarka nie drukuje. Drukarkę podpinam kilka razy. Czasem zostaje jeden wykrzyknik, czasem nie pojawia się nic, aż na następnym z kolei podłączeniu wszystko działa poprawnie. Jednak kiedy wyłączę komputer albo drukarkę to cały proces muszę powtarzać od nowa.

Czy ktoś zna sposób aby to naprawić?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17199
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z drukarką Novitus Deon E
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2017, 18:07:36 »
Widzę dwie możliwości - podłącz drukarkę przez port COM, wtedy nie będą potrzebne sterowniki lub zainstaluj poprawnie sterowniki, powinien w tym pomóc dostawca programu (najprościej byłoby, aby dostawca programu i drukarki był ten sam).
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z drukarką Novitus Deon E
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2017, 18:07:36 »