W mojej obecnej konfiguracji Subiekta, po dodaniu zamówienia niezaliczkowego, mogę do niego wystawić fakturę zaliczkową (ppm -> zrealizuj -> zrealizuj jako fakturę VAT zaliczkową). To rodzi problem przy wystawianiu faktury końcowej, bo nie pojawia się na niej słowo "końcowa". Faktura wygląda jak kolejna faktura zaliczkowa, co jest niejasne i, oczywiście, rodzi sprzeciw naszych kontrahentów.
Niestety, niektórzy użytkownicy tak się przyzwyczaili do przyjmowania zaliczek w ten sposób (bo nie stanowi to kłopotu, jeśli zamówienie było zaliczkowe), że dość regularnie takie faktury w firmie generujemy.
Czy mieliście taki problem? Z czego on może wynikać i jak mógłbym temu zaradzić?
Czy mogę zablokować wystawianie faktur zaliczkowych do zamówień niezaliczkowych? Skonwertować jakoś zamówienie niezaliczkowe automatycznie na zaliczkowe przy przyjmowaniu zaliczki? Coś innego?