Autor Wątek: Nie mogę zamknąć subiekta...  (Przeczytany 2070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SK123

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.73 HF2F1
Nie mogę zamknąć subiekta...
« dnia: Luty 21, 2017, 08:24:44 »
Witam ponownie,

Nie mogę zamknąć subiekta, tzn. po zakończeniu pracy i archiwizacji, program się otwiera się ponownie, dopiero za drugim lub trzecim razem (tym razem bez archiwizacji) program się zamyka. Po zamknięciu wyskakuje tylko okienko z informacją o błędzie - bez żadnego kodu błędu - i z informacją aby opisać sytuację i wysłać do INSERT'a
Co ciekawe tak się dzieje tylko na komputerze "serwerowym", na drugim (klienckim) zamyka i archiwizuje bez problemu.
Po aktualizacji programu (z 1.29) do najnowszej wersji myślałem, że problem zniknie - niestety ciągle się pokazuje.
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?
Jak ewentualnie wyeliminować taki błąd ?
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
Pzdr.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17087
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie mogę zamknąć subiekta...
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2017, 09:23:14 »
To wyślij tę informację w końcu do Insertu, może dowiesz się co jest przyczyną.
Daniel, Białystok.

Offline SK123

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.73 HF2F1
Odp: Nie mogę zamknąć subiekta...
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2017, 10:46:46 »
To wyślij tę informację w końcu do Insertu, może dowiesz się co jest przyczyną.

Wysłałem do Insertu, automat odesłał odpowiedź:
"  ...baza sugestii przeznaczona jest wyłącznie do
PRZESYŁANIA sugestii i opinii dotyczących tworzonego przez InsERT
oprogramowania. Mechanizm ten nie ma służyć użytkownikom jako pomoc techniczna..."

Próbuje się dodzwonić na infolinię - niestety bez skutecznie; ostatnio byłem 25 w kolejce.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17087
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie mogę zamknąć subiekta...
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2017, 10:48:57 »
Próbuje się dodzwonić na infolinię - niestety bez skutecznie; ostatnio byłem 25 w kolejce.

Takie uroki współpracy bezpośrednio z Insertem, zamiast z dostawcą programu/serwisantem.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie mogę zamknąć subiekta...
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2017, 10:48:57 »