Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: TadWar w Czerwiec 07, 2016, 14:56:27

Tytuł: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: TadWar w Czerwiec 07, 2016, 14:56:27
Stosujemy na co dzień w zamówieniach od klientów filtr F8 wg osoby wystawiającej (dla sprawdzenia ilości zamówień) - działa prawidłowo.
Jednak, kiedy wybiorę filtr wg opiekuna klienta, nie wyświetla wszystkich zamówień. Klienci mają przypisanych opiekunów tych samych co wystawiających zamówienia. Co może być przyczyną, że nie mamy prawidłowej listy.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Czerwiec 07, 2016, 16:21:41
To co mi przyszło do głowy:
1. Inny płatnik i zamawiający a w filtrze wybrany niewłaściwy
2. Nie wpisany opiekun
3. Zmiany w nazwisku opiekuna (i nie zaktualizowanie tego w klientach)
Tytuł: Odp: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: TadWar w Czerwiec 07, 2016, 18:38:17
Nazwiska opiekunów i wystawiających są te same.
Tytuł: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Czerwiec 07, 2016, 19:01:04
A jak w filtrze napiszesz %nazwisko to pojawiają się?

I jeszcze jedno:

Jak wykonasz zestawienie

Select distinct kh_kontakt from kh__kontrahent

To masz powielonych opiekunów?
Tytuł: Odp: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: TadWar w Czerwiec 07, 2016, 21:45:31
Dzięki @Birds22 sprawdzę jutro i odpowiem
Tytuł: Odp: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Czerwiec 07, 2016, 21:58:06
Dzięki @Birds22 sprawdzę jutro i odpowiem

Taka ciekawostka przy filtrach, znak % działa podobnie jak gwiazdka *, czyli tzw. dowolny ciąg znaków ...
Tytuł: Odp: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: TadWar w Czerwiec 08, 2016, 08:54:52
Filtr działa z %.
Dziękuję kolegom za pomoc.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Filtr F8 w zamówieniach
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Czerwiec 08, 2016, 10:01:42
Jeżeli działa z % to najprawdopodobniej masz spację przed nazwiskiem.