Autor Wątek: Kopiowanie listy i wklejanie w Excelu  (Przeczytany 1757 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline winiar789

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.55 (1.5500.0.4339)
Kopiowanie listy i wklejanie w Excelu
« dnia: Styczeń 02, 2019, 14:27:30 »
Dzień dobry,

Przekazano mi subiekta do obsługi drugi raz w życiu mam wiedzę na korzystanie z oprogramowania.
Jeden pracownik firmy poprosił o ...  kopiować listę i dzięki temu wklejać to sobie np. w excelu.
Poprzednik jakos dodał w administracja -> slownik -> personel    funkcjonalnosc ... Jednak obecnie okazalo sie iz nie działa to do końca.
tzn.
mogę już kopiować listę ale nie we wszystkich miejscach np. w towarach jak wejdę np. na komputery to nie mam tej opcji.

W jaki sposób mógłbym dodać taką możliwosć

Dziękuje za pomoc.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 577
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Kopiowanie listy i wklejanie w Excelu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 02, 2019, 15:05:29 »
co znaczy "np. na komputery"? Czy to jest jakaś grupa na liście towarów?
Wejdź w administracja -> słownik -> personel i odpal osobę do której chcesz ustawić funkcjonalności. Kliknij na listę poniżej, daj F8 i wpisz w szukacz "kopiuj". Zobacz jakie uprawnienia masz przypisane

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Kopiowanie listy i wklejanie w Excelu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 02, 2019, 15:05:29 »