Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: rufhs w Listopad 10, 2015, 10:31:05
-
Witam
Chciałbym się zapytać odnośnie pozycji formy płatności w imporcie faktur zakupowych. Znalazłem w dokumentacji importu pliku *.epp miejsce gdzie podaje się tą formę, ale za nic nie wiem co tam się powinno znajdować, aby Subiekt to łykał i ustawiał wybraną formę płatności na fakturze. Próbowałem eksportować już istniejące faktury ale pole typu płatności jest puste z jakiegoś powodu. Czytałem gdzieś że jest to zależne od kontrahenta, w sensie że kontrahentowi ustawia się formę i ona jest przepisywana na fakturę, ale wg mnie takie rozwiązanie jest bardzo słabe pod kątem importowania faktur i nie chce mi się wierzyć że tylko w ten sposób to działa. Są może jakieś konkretne stringi które trzeba wpisać aby faktura po imporcie miała zaznaczony odpowiedni sposób płatności?
-
Co konkretnie masz na myśli pisząc o imporcie?
Bo niem wiem czy mówimy o imporcie do księgowości czy o "dodaj na podstawie"?
-
"Dodaj na podstawie" w fakturach zakupowych
-
No to tak jest jak napisałeś i już.
To nie jest import dokumentu takim jaki jest, tylko utworzenie nowego z zawartością pobraną z EPP (wg programistów Insertu).
Też bym wolał inaczej.
-
W takim razie to pole formy płatności w pliku *.epp jest kompletnie bez sensu :(
Wspomniałeś że to nie jest import dokumentu takim jaki jest, jest więc może opcja jakiegoś lepszego importu?
-
Albo poprawiasz ręcznie, albo potrzebujesz jakieś rozwiązania dodatkowego do importu dokumentów.
-
Przy imporcie dokument forma płatności jest ignorowana, jest natomiast uwzględniania przy komunikacji centrala <-> oddział.